دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

امکان تهیه نسخه دارو به اسنپ دکتر اضافه شد

امکان تهیه نسخه دارو به اسنپ دکتر اضافه شد

اسنپ دکتر اعلام کرد که برای به حداقل رساندن مراجعه حضوری در فرایند درمان، سرویس «تهیه نسخه دارو» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. این قابلیت در حال حاضر در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد فعال است و در آینده در سایر شهرهای کشور نیز فعال می‌شود.

با سرویس «تهیه نسخه دارو»، کاربران می‌توانند نسخه‌ یا دفترچه‌ بیمه خود را با پیک به داروخانه تحویل دهند و اقلام دارویی مورد نیازشان را تهیه کنند. همچنین امکان سفارش داروهای OTC (بدون نیاز به نسخه) و اقلام بهداشتی و آرایشی هم از طریق همین سرویس فراهم شده است.

کمک به کاهش رفت‌وآمدهای غیر ضروری

شیوع کرونا و افزایش احتمال ابتلا به بیماری به خصوص در محیط‌هایی با تعداد مراجعه‌کنندگان بالا، کسب و کارها را به بسترسازی برای راه‌حل‌های جدید سوق داده‌ است. علاوه بر این، آلودگی شدید هوا در ماه‌های اخیر، گروه‌های پرخطر شامل بیماران زمینه‌ای، قلبی، ریوی و دیابتی، افراد باردار، مسن و کودکان را برای پیگیری‌های درمانی با مشکلات جدی مواجه کرده است. از این رو اسنپ دکتر با در نظر گرفتن شرایط موجود، توسعه خدمات غیرحضوری پزشکی را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

پس از راه‌اندازی سرویس «پزشک و مشاور» در سوپر اپلیکیشن اسنپ که دریافت خدمات از پزشکان و مشاوران متخصص را به صورت آنلاین فراهم می‌کرد، در قدم بعدی امکان دریافت نسخه پزشکی آنلاین در این اپلیکیشن  فراهم شد. حالا در جدیدترین اقدام به منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری در پروسه درمان، اسنپ دکتر سرویس «تهیه نسخه دارو» را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند نسخه خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

چگونه از سرویس تهیه نسخه استفاده کنیم؟

کافی است در سوپر اپلیکیشن اسنپ به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و از بین خدمات ارائه شده «تهیه نسخه دارو» را انتخاب کنید. حالا می‌توانید اقلام مورد نیازتان را از داروخانه سفارش دهید و در نشانی مورد نظرتان تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید نسخه‌ای را که از قبل برای شما تجویز شده است آپلود کنید، از نسخه آنلاینی که در سوپر اپلیکیشن اسنپ برای شما صادر شده استفاده کنید یا داروهای بدون نیاز به نسخه یا اقلام بهداشتی و آرایشی را در فهرست توضیحات بنویسید. با انتخاب داروخانه مورد نظر درخواست شما ثبت می‌شود. بعد از ثبت درخواست، در صورت نیاز مسئول فنی داروخانه با بیمار تماس می‌گیرد و شرح حال، داروها، عوارض و تداخلات احتمالی را بررسی می‌کند. در نهایت پس از تائید داروخانه هزینه داروها و اقلام بهداشتی و آرایشی به همراه هزینه پیک به شما اعلام می‌شود. پس از پرداخت، پیک سفارش را به شما تحویل می‌دهد.

امکان سفارش چه داروهایی وجود دارد؟

اسنپ‌ دکتر بر اساس چارچوب‌های قانون‌گذاری شده برای داروخانه‌ها، نقش تسهیل‌گر را ایفا می‌کند و اقلام دارویی‌ای را که قابلیت فروش آنلاین دارند با همکاری داروخانه‌ها به طور مستقیم از خود داروخانه به دست متقاضی می‌رساند. دقت داشته باشید که داروهای نیازمند به نسخه حتما باید نسخه داشته باشند و مسئول فنی داروخانه مسئولیت بررسی این امر و ارائه دارو را بر عهده دارد. در این شرایط حتما درخواست ارائه اصل نسخه توسط داروخانه برای کاربر ارسال می‌شود و اصل نسخه قبل از ارائه دارو توسط داروخانه به وسیله پیک دریافت می‌شود. همچنین در صورتی‌که درخواست استفاده از بیمه وجود داشته باشد کاربر می‌تواند با استفاده از پیک رفت‌و‌برگشت دفترچه خود را به داروخانه تحویل دهد و سپس داروها و دفترچه‌اش را دریافت کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋