دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آنر احتمالا در ۲۰۲۱ از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی می کند

آنر احتمالا در ۲۰۲۱ از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی می‌کند

آنر یکی از سازندگان مطرح گوشی‌های هوشمند است که اخیرا فعالیتش در بازار ساعت‌های هوشمند را هم افزایش داده. طبق تاییدیه‌های جدید، این کمپانی احتمالا در سال جاری میلادی ۳ ساعت هوشمند جدید و همچنین تعدادی گوشی 5G معرفی می‌کند.

اخیرا چندین محصول جدید این کمپانی در چین موفق به کسب تاییدیه‌ شده‌اند که علاوه بر ساعت و گوشی هوشمند، شامل یک لپ‌تاپ و همچنین اسپیکر هوشمند هم می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی درباره این محصولات منتشر نشده، با این حال جزئیاتی از آن‌ها در این تاییدیه‌ها به چشم می‌خورد.

یکی از این محصولات که البته یک گوشی 4G است، با شماره مدل ANA-AL00 تاییدیه دریافت کرده. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و روی پنل پشتی آن یک ماژول دوربین مستطیلی شکل به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ از راه می‌رسد و ابعادی برابر ۸.۵ در ۷۱.۰۶ در ۱۴۸.۹ میلی‌متر دارد.

آنر

در کنار این محصول، دو گوشی دیگر آنر تاییدیه 3C دریافت کرده‌اند. این محصولات که شماره مدل‌های HJC-AN90 و ANA-AL70 را یدک می‌کشند، از شبکه 5G و به احتمال زیاد از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر تصاویری از این دو دستگاه در TENAA منتشر نشده است.

آنر

آنر ظاهرا امسال از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی می‌کند، محصولاتی که با شماره مدل‌های KAN-B39 ،HBE-B39 و MNS-B39 در 3C ثبت شده‌اند. این محصولات از فناوری شارژ ۵ واتی و همچنین بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنند.

آنر

در حال حاضر آنر اسپیکر بلوتوثی «Cube» را در چین می‌فروشد، با این حال می‌خواهد نسخه جدید آن را وارد بازار کند. این دستگاه که نسخه مینی اسپیکر کنونی آنر محسوب می‌شود، در لیست 3C به چشم می‌خورد. در این فهرست یک لپ‌تاپ هم وجود دارد که هنوز نمی‌دانیم با یک محصول جدید روبه‌رو هستیم یا همان مجیک‌بوک ۱۴ یا مجیک‌بوک ۱۵ مدل ۲۰۲۱ است.

آنر چندین ماه پیش از هواوی جدا شد و دیگر تحت تحریم‌های گسترده دولت آمریکا قرار ندارد. در همین راستا توانسته برای تامین چیپ‌های موردنیازش با کوالکام به توافق برسد و همچنین در حال مذاکره با گوگل برای استفاده از سرویس‌های این کمپانی در محصولات آینده‌اش است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋