دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سرنوشت تمام برقی در انتظار خودروهای جنسیس هیوندای موتورز

سرنوشت تمام برقی در انتظار خودروهای جنسیس هیوندای موتورز

شنیده‌ها حکایت از آن دارند که کمپانی خودروسازی جنسیس، به شدت در تلاش است تا سبد محصولات خودش را به سمت الکتریکی شدن ببرد. جنسیس در حال برنامه ریزی برای ثبت تجاری نام‌های eG70، eGV70، eG80، eGV80، eG90 و eGV90 است. این نام‌ها بر اساس نظم و الگویی جدید برای الکتریکی سازی محصولات فعلی، به وجود آمده اند و ممکن است در آینده، جایگزین محصولات فعلی جنسیس شوند.

در برنامه جدید جنسیس که الکتریکی سازی حداکثری محصولات است، برخی از محصولاتی که برای تمام الکتریکی شدن، آماده نباشند، به شکل هیبرید در می‌آیند. به این وسیله، به تقاضای روز افزون بازار برای خودروهای پاک هم پاسخ داده می‌شود. با این اوصاف، احتمالا پیشوند e برای مدل‌های هیبرید یا پلاگین هیبرید هم استفاده خواهد شد. دقیقا به مانند ب ام و (BMW) که از حرف e برای نسخه های PHEV محصولاتش، بهره می‌برد. از جمله آنها می‌توان به ب ام و 320e و 520e اشاره کرد.

جنسیس

هیوندای پیش تر اعلام کرده بود که برای الکتریکی شدن، رویکرد بالا به پایین را به کار می‌گیرد. طبق این استراتژی، برنامه الکتریکی سازی خودروساز کره‌ای با الکتریکی‌های گران قیمت آغاز می‌شود و سپس این فناوری به مدل‌های ارزان تر، سرایت می‌کند. جنسیس گفته بود که نخستین محصول الکتریکی این برند، به طور آزمایشی، JW نام می‌گیرد. علاوه بر این موضوع، الکتریکی شدن کامل سبد محصولات جنسیس هم از 2024 رقم می‌خورد.

جنسیس

لازم است بدانید که الکتریکی‌های آینده این برند پریمیوم کره‌ای، بر اساس مگا پلت فرم اختصاصی هیوندای با کد e-GMP، طراحی و ساخته خواهند شد. آنچه که بیشتر به این برنامه اعتبار می‌دهد، قصد هیوندای برای استفاده از پیشوند e بر روی خودروهای PHEV است. بر خلاف جنسیس، سایر خودروسازان ترجیح داده اند که محصولات الکتریکی خود را به عنوان مدل‌هایی متمایز از محصولات بنزینی، روانه بازار کنند. در همین حال، بد نیست یادی کنیم از کراس اوور جدید جنسیس که چند روز پیش در حال تست، شکار شده بود. خودرویی که احتمالا از اولین دستاوردهای خودروساز کره‌ای در جهت ورود به دنیای اتومبیل‌های پاک است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋