دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

چین لینک؛ رمز ارزی با رشد 4 هزار درصدی

چین لینک؛ رمز ارزی با رشد 4 هزار درصدی

«چین لینک»، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین رمزارزهای جهان شناخته شده، چرا که قیمت چین لینک در ژانویه ۲۰۲۰ با رشدی ۸۵ درصدی از ۴.۷ دلار به ۸.۶۶ دلار دست یافت و اندکی بعد به قیمت خیره کننده ۱۳.۴۶ دلار دست یافت. به عبارتی، طی ۴۰ روز، ۱۸۶ درصد و طی ۲۰ ماه یعنی از ژانویه ۲۰۱۹ تا آگوست ۲۰۲۰ بیش از ۴۶۰۰ درصد رشد داشته است. رکورد افزایش قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۸ اتفاق افتاده اما نمودار چین لینک در این زمینه کاملا متفاوت عمل کرده و رشد چشمگیر آن در ژانویه ۲۰۱۹ رخ داده است.

هر رمز ارز متولد شده در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین در پی یک رویای منحصربفرد ایجاد گردیده است. موفق‌ترین این پروژه‌ها و نوآوری‌ها با قرار گیری در میان برترین رمز ارزها و استقبال جهانی از آن‌ها نمود پیدا می‌کنند. چین لینک به عنوان یکی از این پروژه‌های موفق در جهان شناخته می‌شود که مشخصا با اهداف بزرگ و حقیقی به بازار آمده است. رمز ارزی که ادعا میکند خرید بیت کوین تنها راه کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال نیست.

چین لینک (Chainlink) یک شبکه غیر متمرکز اوراکل است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند به بستر بلاک‌چین متصل می‌کند و برای پرداخت‌ها در حوزه خدمات بر روی شبکه استفاده می‌شود. قراردادهای هوشمند در بستر بلاک چین، پروتکلی برای تنظیم قراردادها هستند که با توجه به شرایط قرارداد، تمامی اقدامات پیش‌بینی شده در آن به صورت خودکار انجام می‌شود و تراکنش‌ها در این روند قابل‌ ردیابی بوده و برگشت ناپذیر هستند.

قراردادهای هوشمند

بنابر منطق قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین، پس از ارزیابی اطلاعات و پس از آن که شرایط مورد نیاز فراهم گردد، قراردادها بصورت خودکار اجرا می‌شوند. سرمایه گذاری جمعی یک مثال خوب برای درک این مفهوم است: اگر مقدار مشخصی از اتریوم برای یک قرارداد هوشمند در تاریخ معینی سپرده گذاری می‌شود، پرداخت انجام می‌شود؛ در غیر این‌صورت پرداخت به سرمایه گذار/خریدار عودت داده می‌شود. به دلیل وجود قرارداد هوشمند بر روی بلاک چین، پرداخت‌ها تغییر ناپذیر (immutable) و قابل مشاهده برای عموم (verifiable) می‌شوند که تضمین کننده سطح بالایی از اعتماد فی ما بین طرفین قرارداد خواهد بود. آنها پارامترهای اعلام شده توافق را به طور کامل منعکس می‌کنند و در صورت تحقق این پارامترها و فقط در صورت اجرای آنها، قرارداد اجرا می شود.

نحوه کارکرد چین لینک

چین لینک یک شبکه غیر متمرکز تشکیل شده از نودهایی است که داده‌ها و اطلاعات ورودی از منابع خارج از بلاک‌چین را به داخل بلاک چین قراردادهای هوشمند و از طریق اوراکل ارائه می‌دهد، به عبارتی تائید منابع خارجی بیرون از بلاک چین! این یکی از بزرگترین کلیدهای موفقیت این ارز دیجیتال است. در واقع نوآوری چین لینک در صنعت رمز ارز، اتصال دنیای واقعی به دنیای دیجیتال بر مبنای شواهد و مدارک موثق است.

نحوه خرید و نگهداری چین لینک

توکن LINK برای کار با استاندارد ECR20 بر روی اتریوم بنا شده است. بدین‌وسیله، چین لینک قابلیت خرید و فروش به قیمت ارزهای فیات و یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارا است. برای این منظور به یک سامانه معتبر نیاز است که بتوان آن‌ را بر بستر بلاکچین خریداری و نگهداری کرد. کیف پول ارز دیجیتال اکسکوینو یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی ترین کیف پول‌های معتبر در کشور است که خدمات معامله بی‌درنگ این رمز ارز و 42 ارز دیجیتال معتبر دنیا را فراهم کرده است. همین حالا می توانید با مراجعه به اکسکوینو براحتی به این رمز ارز پرسود دست پیدا کنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋