دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه‌اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.

این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌و‌کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می کند.

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه‌اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌نماید. علاوه بر این ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی شامل حدود 100 ساعت آموزش به‌صورت مجازی بوده و پس از تیم‌سازی امکان شرکت در کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و کار گروهی بر روی ایده‌ها نیز فراهم می‌شود. اعلام شده که 85 درصد از سهام استارت‏‌آپ ایجاد شده، متعلق به اعضای تیم شده و 15 درصد نیز متعلق به برگزارکنندگان دوره خواهد شد..

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه‌اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی رسمی این مدرسه و یا صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه فرمایند.

در این دوره علاوه بر ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، به سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارتاپی پرداخته می‌شود. معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که در این دوره ارائه می‌شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋