دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تولید خودروهای ایرانی خزر SD و خزر LD در جمهوری آذربایجان قیمت

تولید خودروهای ایرانی خزر SD و خزر LD در جمهوری آذربایجان قیمت

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مرحله نخست قرار است محصولات خانواده دنا شامل خودروی دنا و دناپلاس با نام های خزر SD و خزر LD در جمهوری آذربایجان تولید شود.خزر SDخط تولید محصولات ایران خودرو در سایت جمهوری آذربایجان در فاز ابتدایی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه آغاز به کار می کند که با توجه به برنامه توسعه این سایت، ظرفیت آن به ۱۵ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
کارخانه خودروسازی خرز، از عرضه 100 دستگاه خودروی سواری در کارخانه مشترک خودروسازی آذربایجان - ایران در این کشور خبر داد.خزر SDامین آخوندوف رئیس هیأت مدیره شرکت خودروسازی آذرماش در این باره توضیح داد که

نخستین سفارش ما برای مصارف دولتی است که مربوط به سفارش وزارت انرژی، اقتصاد و اداره مالیات به این کارخانه است. در روزهای آینده فروش رسمی محصولات این کارخانه در سه نمایندگی فروش در باکو شروع می شود که شامل دو مدل خودرو با نام های خزر SD و خزر LD است.

قیمت فروش مدل خزر SD از ۱۶ هزار منات (۹۴۰۰ دلار) و خزر LD از ۱۸ هزار منات (۱۰ هزار و ۶۰۰ دلار) آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه تمامی خودروهای تولیدی این کارخانه استاندارد یورو ۵ را دارد، خاطرنشان کرد

خریداران آذربایجانی می توانند خزر SD و خزر LD را بصورت لیزینگ با پرداخت ۲۰ درصد قیمت و یا وام بانکی با پرداخت ۵۰ درصد قیمت و سود سالانه ۱۸ درصد خریداری کنند.

تولید خودروهای ایرانی خزر SD و خزر LD در جمهوری آذربایجان قیمتدر آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی خودروسازی ایران خودرو با جمهوری آذربایجان برای ساخت کارخانه مشترک به توافق رسیدند.
این کارخانه مشترک با سرمایه ۲۴ میلیون منات احداث شد که ۷۵ درصد سرمایه گذاری از سوی جمهوری آذربایجان و ۲۵ درصد طرف ایرانی انجام شده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋