دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

احتمالا گلکسی اس21 5G قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن خواهد داشت

احتمالا گلکسی اس21 5G قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن خواهد داشت

به نظر می‌رسد که سامسونگ علاوه بر گلکسی نوت ۲۱، قرار است گلکسی اس 21 5G را نیز با قابلیت پیشتیبانی از قلم اس پن معرفی کند. یک رسانه کره‌ای عنوان کرده که سامسونگ احتمالا تولید سری نوت خود را متوقف خواهد کرد؛ اما به جای اینکه سریعا اینکار انجام دهد قصد دارد تا مشتریان سری نوت را به سمت گوشی‌های سری اس جذب کند.

آنطور که به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا پشتیبانی از قلم اس پن را به گلکسی اس 21 5G اضافه کند؛ اگر این قابلیت و گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ موفق باشند، گلکسی نوت ۲۱ می‌تواند آخرین مدل از این فبلت پرطرفدار باشد.

ترجمه ماشینی مقاله Herald Corp Biz نشان می‌دهد که سری اس ۲۱ همراه با قلم اس پن عرضه نمی‌شود؛ بلکه می‌تواند از این قلم محبوب به عنوان یکی از لوازم جانبی پشتیبانی کند.

هنوز مشخص نیست که چند نسخه از سه مدل اصلی گلکسی اس ۲۱ قرار است با دیجیتایزر داخلی برای پشتیبانی از اس پن عرضه شوند؛ اما طبق این گزارش، حداقل تصمیم سامسونگ برای حذف خانواده نوت قطعی است.

طبق گفته PhoneArena مقصر اصلی این اتفاق گلکسی زد فولد 2 5G است. با ورود این گوشی به بازار، سری نوت تا حدی در سایه آن قرار گرفت. به علاوه اینکه صفحه‌نمایش سری اس نیز به اندازه گوشی‌های سری نوت بزرگ است.

احتمالا گلکسی اس21 5G قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن خواهد داشت

اگرچه گوشی‌های سری نوت هرگز به محبوبیت سری اس نرسیدند؛ اما تاثیری که این فبلت‌ها روی کل صنعت تلفن همراه گذاشتند قابل انکار نیست. اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که  تولید خانواده نوت را در آینده نزدیک متوقف کند، با واکنش شدید طرفداران این سری مواجه خواهد شد.

تنها راه دلجویی از این مشتریان ناراضی، معرفی گلکسی اس 21 5G یا شاید گلکسی اس ۲۲ به عنوان بهترین و کامل‌ترین گوشی سامسونگی است که تاکنون ساخته شده است. حدس و گمان‌های فعلی باعث می‌شود که انتظار به‌روزرسانی‌های بزرگی برای بهار ۲۰۲۱ را داشته باشیم. از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرفت‌های معمول قدرت پردازشی، پیشرفت شارژ سریع نسبتا چشمگیر، اصلاحاتی در بخش دوربین و باتری‌هایی در اندازه‌های متفاوت اشاره کرد.

همه علائم نشان از وجود سه نسخه اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا با قابلیت پشتیبانی از 5G دارد که جذاب‌ترین آن‌ها نسخه میانی یعنی اس ۲۱ پلاس است. البته نظریه‌ای وجود دارد که ممکن است فقط گلکسی اس ۲۱ اولترا 5G از قلم اس پن پشتیبانی کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋