دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گوگل: شکاف بین نمایشگر و بدنه پیکسل 5 بخشی از طراحی است

گوگل: شکاف بین نمایشگر و بدنه پیکسل 5 بخشی از طراحی است

برخی از کاربران تیز بین گوگل بعد از خرید «پیکسل 5» متوجه شکافی بین نمایشگر و فریم دستگاه شدند و نسبت به این موضوع شکایت کردند. اکنون گوگل ادعا می‌کند که شکاف بین نمایشگر و فریم گوشی بخشی از طراحی است و تاثیر منفی بر عملکرد دستگاه نمی‌گذارد.

چند روز قبل کانال یوتیوب «PBKreviews» نیز به منظور بررسی این مشکل، گوشی میان رده جدید گوگل را کالبدشکافی کرد و متوجه شد که وجود شکاف موضوعی فراگیر نیست. با این وجود تعدادی از کاربران از وجود شکاف بین نمایشگر و بدنه گوشی خبر داده‌اند.

باتوجه به اینکه پیکسل 5 دستگاهی مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است، این نگرانی برای آنها پیش آمده است که گوشی به درستی مونتاژ نشده باشد و نتواند در مقابل نفوذ آب مقاومت لازم را داشته باشد.

گوگل: شکاف بین نمایشگر و بدنه پیکسل 5 بخشی از طراحی است

گوگل در بیانیه رسمی، ضمن تایید وجود شکاف بین نمایشگر و بدنه دستگاه اعلام کرده که این شکاف بخشی از طراحی گوشی است و هیچ تاثیری بر نفوذ گرد و غبار یا آب به داخل گوشی ندارد. در بخشی از بیانیه گوگل آمده است:

« طبق بررسی‌های انجام شده در واحد رسیدگی به شکایت مشتریان و با توجه به اطلاعات بدست آمده از واحد کنترل کیفیت کارخانه، تاکید می‌شود که شکاف بین بدنه و نمایشگر قسمتی از طراحی طبیعی گوشی هوشمند پیکسل 5 بوده است. این شکاف تاثیری در مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ایجاد نمی‌کند و کاربرانی که نسبت به این شکاف نگرانی خاصی دارند، به صورت جداگانه به نگرانی آنها رسیدگی خواهد شد.»

با وجودی که گوگل ادعا می‌کند پیکسل 5 با استاندارد IP68، دچار مشکلی با وجود شکاف نمی‌شود؛ ولی برخی کاربران نگران هستند که گرد و غبار در قسمت شکاف جمع شود. حتی اگر گرد و غبار به داخل دستگاه وارد نشود، همین جمع شدن در ناحیه شکاف هم برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋