دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

۱۰ محصول عجیب شیائومی که فکرش را هم نمی کردید [تماشا کنید]

۱۰ محصول عجیب شیائومی که فکرش را هم نمی‌کردید [تماشا کنید]

کمپانی شیائومی را اکثرا با گوشی، تبلت و گجت‌های حوزه سلامت می‌شناسیم. کمتر پیش می‌آید نام این شرکت پرآوازه چینی را روی ظرف مایع دستشویی ببینیم. با این وجود کمپانی شیائومی از آن دسته برندهایی است که در هر زمینه‌ای دستی بر آتش داشته و تقریبا می‌تواند ۷۰ درصد لوازم یک خانه را تولید کند. اگر برایتان سوال است که چطور ممکن است، پیشنهاد می‌کنم ویدیو زیر را حتما تا انتها تماشا کنید.

اکنون که ویدیو را دیده‌اید و یک دید کلی نسبت به محصولات این برند پیدا کرده‌اید، بد نیست بگویم که شیائومی به نوعی یک هولدینگ به حساب می‌آید و به همین دلیل کمپانی‌های زیرمجوعه بسیاری دارد. از برند پوکو، ردمی و میجا گرفته تا همین برندی که آب معدنی هم تولید می‌کند. در نتیجه باید انتظار هر نوع محصولی را از این کمپانی داشته باشید.

موضوع بعدی که باید در این رابطه بدانید، پسوند «هوشمند» است. اگر دستگاهی توانایی هوشمندسازی داشته باشد، به احتمال خیلی بالا شیائومی یا آن را تولید می‌کند یا با کمی جستجو در بازار ممکن است آن گجت را با برند شیائومی پیدا کنید. در نتیجه اصلا تعجب‌برانگیز نیست که ظرف مایع دستشویی هوشمند یا گلدان هوشمند با برند شیائومی می‌بینیم.

حال با شناخت این محصولات، به نظر شما کدام یک از آن‌ها عجیب‌تر بود؟ آیا تصور می‌کردید که این کمپانی که خود را اپل چین معرفی می‌کند، روزی آب معدنی تولید کند؟ آیا شما محصول عجیب دیگری سراغ دارید که ما به آن اشاره نکرده‌ایم؟ نظرات خود را حتما با ما در میان بگذارید و ما را در تولید ویدیو‌های بعدی همراهی کنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋