دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تولید دستگا هی که ابتلا به کرونا را با تست تنفس در یک دقیقه تشخیص می دهد

تولید دستگا‌هی که ابتلا به کرونا را با تست تنفس در یک دقیقه تشخیص می‌دهد

استارتاپ «Breathonix» موفق به ارائه راهکاری سریع در تشخیص کرونا شده است. «بریتونیکس» از طریق تست تنفس، می‌تواند ابتلا به ویروس «کووید-19»را در عرض یک دقیقه و با دقتی در حدود 93 درصد در مقایسه با آزمایش‌های بالینی موجود تشخیص دهد.

استارتاپ سنگاپوری ادعا می‌کند که از طریق تست تنفس توانسته تاکنون، 180بیمار مبتلا کرونا را تشخیص دهد. تست «PCR» برای تشخیص کرونا ممکن است چند ساعت طول بکشد ولی روش ارائه شده توسط استارتاپ سنگاپوری، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و نیاز به پردازش‌های آزمایشگاهی ندارد.

استارتاپ سنگاپوری در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«تشخیص سریع بیماری، یکی از راهکارهای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است. با استفاده از تست تنفس می‌توان به سرعت از ابتلا به بیماری مطلع شد و جلوی شیوع بیشتر بیماری گرفته می‌شود.»

تولید دستگا‌هی که ابتلا به کرونا را با تست تنفس در یک دقیقه تشخیص می‌دهد

«جیا ژونان»، بنیانگذار و مدیر عامل استارتاپ اعلام کرد که در ابتدا قرار بود این فناوری برای تشخیص زودهنگام سرطان ریه به کار گرفته شود.

برای تست تشخیص کرونا، بیمار باید داخل محفظه متصل به نازل یکبار مصرف نفس بکشد. طیف سنج متصل به محفظه ترکیبات آلی بازدم وی را با کمک نرم افزار مبتنی بر یادگیری ماشینی تجزیه و تحلیل می‌کند و در زمانی کمتر از یک دقیقه نتیجه تست را مشخص می‌‌کند.

تولید دستگا‌هی که ابتلا به کرونا را با تست تنفس در یک دقیقه تشخیص می‌دهد

جیا ژونان در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

«تست تنفس به راحتی انجام می‌شود و نیازی به پرسنل آموزش دیده یا پردازش آزمایشگاهی ندارد. نتایج به صورت بلادرنگ ارائه می‌شود. این فناوری می‌تواند به عنوان راهکاری مفید جهت غربالگری در مکان‌هایی که تعداد زیادی در آن حضور دارند، به کار برده شود.»

«بریتونیکس» با همکاری «مرکز ملی بیماری‌های عفونی» (NCID) فناوری جدید را مطابق با استانداردهای آزمایش‌های بالینی مورد بررسی قرار داده‌ است. شواهد نشان می‌دهد که فناوری جدید می‌تواند با دقت 95 درصد عدم ابتلا به بیماری و با دقت 93 درصد عدم ابتلا به بیماری کووید-19 را نشان می‌دهد.

این راهکار برای مکان‌های پرترافیک مانند فرودگاه‌ها، مراکز تجاری و خوابگاه‌ها کاربرد خوبی دارد و می‌تواند به سرعت افراد مبتلا به کووید-19را در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋