دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه

اچ‌تی‌سی از جدیدترین موبایل خود به نام دیزایر ۲۰ پلاس رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این میان‌رده ۲۹۵ دلاری می‌توان به چیپست سری ۷ کوالکام، دوربین چهارگانه و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۷۰ پیکسل برخوردار است. درون بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است. پنل پشتی به شکل برجسته طراحی شده که احتمال لیز خوردن و سقوط گوشی از دستان را تا حدودی کاهش می‌دهد.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه

در پنل پشت و کنار حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۱۵ درجه، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با ضریب اف ۲.۴ و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با گشودگی دیافراگم f/2.4 را در خود جای داده است. این موبایل توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K یا 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دیزایر ۲۰ پرو به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G مجهز شده و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار است. باتری از ظرفیتی برابر با ۵ هزار میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، NFC، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از اول آبان ماه (۲۲ اکتبر) با قیمت ۲۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی و نارنجی در تایوان روانه بازار می‌شود. سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این موبایل در بازارهای بین المللی ندارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋