سرویس جدید تپسی با عنوان «همخط» آغاز به کار کرد. این سرویس که بر پایهی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینیبوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «بههمراه» طراحی شده، با هزینهی اقتصادی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار میرود.
تپسی پیش از شیوع ویروس کرونا از سرویس «تپسی لاین» برای اشتراک گذاری سفرها بین دو یا سه مسافر رونمایی کرده بود و این سرویس بخاطر شیوع ویروس، مدتهاست که فعالیت خود را معلق کرده است. از آنسو گران شدن نسبی هزینههای سفرها برای کاربران پیش آمده بود و پاسخ تپسی به این مشکل سرویس «همخط» است.
در کنار هزینهی کاملا اقتصادی برای کاربران، این سرویس در شرایط شیوع کرونا نیز گزینهای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور در ترمینالها و ایستگاههای شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.
این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامهریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد. کاربران این سرویس میتوانند از طریق اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کرده و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینیبوس شوند. همچنین با استفاده از این سرویس، نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین رفته و کاربر میتواند کل مسیر را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.
سرویس همخط تپسی که با همکاری استارتاپ «بههمراه» طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در مسیرهای مشخص در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، لازم است کاربران آخرین نسخه نرمافزار تپسی را از وبسایت این شرکت دریافت و نصب کنند تا مسیرهای در حال حاضر برایشان مشخص شود.
پاسخ ها