دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

عملکرد گرافیکی ضعیف تر آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ پرو در نتایج بنچمارک

عملکرد گرافیکی ضعیف‌تر آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ پرو در نتایج بنچمارک

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که اخیرا معرفی شده‌اند، از چیپست A14 Bionic بهره می‌برند. با وجود قدرت بالای این تراشه، آیفون ۱۲ در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو عملکرد گرافیکی ضعیف‌تری دارد.

چیپست A14 Bionic با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و بنابر ادعای اپل، CPU و GPU آن در مقایسه با تراشه مورد استفاده در گوشی‌های دیگر تا ۵۰ درصد سریعتر است. این غول دنیای فناوری همچنین به این موضوع اشاره کرده که این چیپست می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را نیز به چالش بکشد.

اخیرا نتایج بنچمارک این چیپست افشا شده که از عملکرد بهتر آن نسبت به A13 Bionic خبر می‌دهد، با این حال آیپد ایر ۴ با چیپست A14 Bionic در بنچمارک آنتوتو امتیاز بالاتری در مقایسه با آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن بدست آورده است.

امتیاز این تبلت اپل در حالت کلی ۱۷ درصد بالاتر از آیفون ۱۲ بوده که در بخش پردازنده این اختلاف به ۹.۵ درصد و در بخش عملکرد گرافیکی به ۳۰ درصد می‌رسد. سایت آنتوتو به این موضوع اشاره کرده که اپل عملکرد چیپست A14 Bionic را در آیفون ۱۲ محدود کرده است.

آیفون ۱۲

در حقیقت اپل به علت ظرفیت باتری پایینتر در گوشی‌های سری آیفون ۱۲، قدرت جدیدترین چیپست خود را محدود کرده است. از آنجایی که آیفون ۱۲ پرو به رم بیشتری مجهز شده و ظرفیت باتری بالاتری دارد، عملکرد بهتری از خود نشان داده و انتظار می‌رود اختلاف میان آیفون ۱۲ پرو مکس و آیپد ایر ۴ نیز کمتر باشد.

در این میان، آیفون ۱۱ پرو عملکرد گرافیکی بهتری در مقایسه با نسل جدید خود دارد. اگرچه این اختلاف چندان زیاد نیست، اما با توجه به اینکه با نسل جدید پردازنده اپل روبه‌رو هستیم، تعجب‌برانگیز است. چیپست اپل A13 Bionic عملکرد بسیار مناسبی دارد و با توجه به این موضوع باید تا عرضه گوشی‌ها و تبلت جدید اپل صبر کنیم تا ببینیم A14 Bionic تا چه اندازه روی تجربه کاربری تاثیر مثبتی خواهد داشت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋