در تیزر تبلیغاتی طراحی و قابلیتهای اصلی سری آیفون ۱۲ به نمایش گذاشته میشود. کلیپ نگاه نزدیک اما بسیار مختصر به گوشیها پرداخته است.
برخلاف رویداد معرفی آیفون ۱۱ در سال گذشته که به شکل حضوری برگزار شد، امسال خبری از ویدیوهای دست اول نگاه نزدیک به آیفونهای جدید نیست و تا کنون تنها شاهد انتشار تیزری از سوی اپل بودهایم و حالا در یک برنامه تلویزیونی هم نگاه نزدیک کجدار و مریزی به آیفون ۱۲ پخش شده است. در این کلیپ نه چندان کامل از آیفونهای ۱۲ و ۱۲ پرو که در برنامه «صبح به خیر آمریکا» منتشر شده، «بَکی وورلی» از شبکه «ایبیسی نیوز» ظاهر و طراحی این دو موبایل را به نمایش میگذارد. وی سپس نحوه استفاده از شارژر «مگسیف» را هم برای مخاطبان برنامه پخش میکند.
در تیزر منتشر شده نیز اپل روی سرعت دانلود و آپلود بالا در اینترنت به لطف 5G مانور داده که احتمالا دلیل اصلی خرید این مدل از سوی کاربرانی خواهد بود که پرچمداران قبلی را در دست دارند. در ادامه تیزر سراغ کیفیت بالای نمایشگر OLED میرود که از نوع سوپر رتینا XDR است و روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراکم پیکسل ۴۶۰ را به ارمغان می آورد. این نمایشگر توسط «سپر سرامیکی» محافظت می شود که به گفته اپل مقاومترین محافظ صفحه نمایش در دنیای موبایل است. در نهایت نیز نوبت به چیپست ۵ نانومتری و پر سرعت A14 میرسد که امکان اجرای انواع و اقسام بازیهای موبایل با هر سطح از گرافیک را به کاربران میدهد.
شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم بر اساس تجربیات گذشته ، پیشنهاد می کند: نسبت به جذابیت بصری مخاطبان بهتر است از تیزر تلفیقی (انیمیشن و رئال) استفاده کرد . در این نوع تیزر یکنواختی انیمیشن و رئال وجود ندارد و بیننده را با صحنه های تلفیقی جذابی روبرو می کند.
https://tolofilm.com/ساخت-تیزر-تبلیغاتی/