دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میان رده ماه سپتامبر را منتشر کرد

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه سپتامبر را منتشر کرد

آنتوتو به تازگی فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در ماه سپتامبر را منتشر کرده که به ترتیب IQOO 5 Pro و ردمی 10X پرو 5G در صدر آن‌ها قرار دارند.

این پرچمدار چینی در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز ۶۶۳,۷۵۲ شده که آن را بالاتر از نسخه استاندارد با امتیاز ۶۶۲,۱۶۵ قرار می‌دهد. در مقام سوم گوشی قدرتمند و جذاب شیائومی می ۱۰ اولترا با امتیاز ۶۴۸,۶۲۴ به چشم می‌خورد.

این گوشی‌های هوشمند بیش از ۱۰۰۰ بار در بنچمارک AnTuTu V8 در فاصله ۱ تا ۳۰ سپتامبر (۱۱ شهریور تا ۹ مهر) مورد آزمایش قرار گرفتند و حالا میانگین نتایج آن‌ها منتشر شده است.

گوشی‌های سری iQOO 5 به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شده‌اند که علت عملکرد بالاتر آن‌ها نسبت به دیگر محصولات دارای این پردازنده، اورکلاک GPU و بهینه‌سازی نرم افزار است.

آنتوتو

همانطور که در فهرست بالا مشاهده می‌کنید، اکثر گوشی‌های موجود در آن به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بجای نسخه پلاس آن مجهز شده‌اند و تنها دو دستگاه با این پردازنده یعنی ایسوس راگ فون ۳ و لنوو لژیون پرو در آن به چشم می‌خورند. علاوه بر این موضوع، شاهد حضوری دستگاهی با پردازنده شرکت‌های دیگر در آن نیستیم.

در فهرست مربوط به گوشی‌های میان‌رده، به ترتیب گوشی‌های ردمی 10X پرو 5G و ردمی 10X 5G با امتیازهای ۳۹۷,۹۶۳ و ۳۹۲,۲۳۶ در صدر قرار گرفته‌اند. این محصولات از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک بهره می‌برند و عملکرد بهتری از پردازنده‌های اسنپدراگون و کرین داشته‌اند.

آنتوتو

در مقام‌های سوم تا پنجم به ترتیب سه گوشی هوشمند آنر ۳۰، نوا ۷ و نوا ۷ پرو قرار گرفته‌اند که تمام آن‌ها دارای پردازنده کرین ۹۸۵ هستند. این گوشی‌های هوشمند عملکرد بسیار نزدیکی بهم دارند و به ترتیب توانسته‌اند امتیازهای ۳۸۵,۳۱۲، ۳۸۲,۸۶۲ و ۳۸۱,۷۵۷ را کسب کنند. در این فهرست دو گوشی ردمی K30 5G و اوپو رینو 4 5G با چیپست‌های اسنپدراگون 768G و 765G در رتبه‌های آخر به چشم می‌خورند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋