دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی ها به تسلا مدل 3

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

با سیاست‌هایی که دولت چین در پیش گرفته، این کشور به بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی تبدیل شده و هر سال بر شمار شرکت‌های داخلی که به دنبال تولید مدل‌های برقی هستند، افزوده می‌شود. این مساله در دوره اخیر نمایشگاه خودروی پکن، به وضوح قابل مشاهده است، چرا که بخش قابل توجهی از مدل‌های موجود به پیشرانه الکتریکی مجهز بوده و توسط برندهای عمدتا کم‌نام و نشان رونمایی شده‌اند.

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

نتا (Neta) یکی از این برند‌هاست که با کانسپتی بسیار جذاب به نام Eureka 03 در این دوره از نمایشگاه خودروی پکن حضور دارد. به گفته سازنده، کانسپت مذکور پیش‌نمایشی از یک مدل تولیدی در آینده نزدیک را ارائه می‌کند. این سدان سبز پس از ورود به بازار به مصاف رقبایی چون شیائوپنگ P7 و تسلا مدل 3 خواهد رفت.

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

بی‌راه نیست اگر بگوییم مفهومی نتا Eureka 03 طراحی به مراتب زیباتری از رقبای مستقیم خود دارد. در نمای روبرو، این کانسپت برقی به لطف چراغ‌های باریک Y شکل، چهره کاملا شاخصی پیدا کرده است. این چراغ‌ها در قسمت میانی به یک لوگوی V بزرگ و نورانی ختم می‎شوند. جلوپنجره تزئینی با نوشته Eureka 03 دیگر موردی است که در نمای روبرو جلب توجه می‌کند.

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

کانسپت Eureka 03 از فناوری خودران سطح 4 سود می‌برد

در نمای جانبی Eureka 03 اتومبیلی کم ارتفاع و با کاپوت کشیده دیده می‌شود. رینگ‌های ایرودینامیک و مدرن و همچنین دوربین‌هایی که جایگزین آینه‌های جانبی شده‌اند، کانسپت چینی‌ها را خودرویی مدرن و پیشرفته نشان می‌دهند.

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

برخلاف برخی خودروها که طراحان آن هنگام رسیدن به نمای عقب خسته می‌شوند، Eureka 03 در این قسمت هم زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است. مثل نمای روبرو، چراغ‌های حاضر در این نما نیز Y شکل بوده و سرتاسری طراحی شده‌اند. اما بالچه موجود روی درب صندوق را می‌توان جذاب‌ترین ویژگی کانسپت Eureka 03 در نمای عقب دانست. این بالچه به نوعی طراحی شده که مرسدس AMG GT 63 S را در ذهن تداعی می‌کند. چراغ سوم ترمز عمودی هم گویی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای اقتباس شده است.

کانسپت نتا Eureka 03 رونمایی شد؛ پاسخ چینی‌ها به تسلا مدل 3

در رابطه با مشخصات پیشرانه کانسپت Eureka 03 حرفی به میان نیامده، اما به گفته نتا شتاب صفر تا صد آن برابر با 4 ثانیه است. این برند نوپا افزوده در صورت شارژ کامل و مطابق با استاندارد NEDC، امکان پیمایش مسافت 800 کیلومتری وجود دارد.

آنطور که نتا وعده داده، مدل نهایی این کانسپت خوش‌استیل در سال 2022 راهی بازار داخلی چین خواهد شد. گفتنی است برند نتا زیرمجموعه کمپانی خودروسازی Hozon Auto محسوب می‌شود. این کمپانی در سال 2014 و با هدف تولید خودروهای تمام الکتریکی پایه‌گذاری شده و مقر آن در استان چجیانگ چین قرار دارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋