رویداد آنلاین «راهکاران ابری همکاران سیستم» برگزار شد. در این رویداد که به شکل زنده از وبسایت و شبکههای اجتماعی همکاران سیستم پخش شد، «فرید فولادی» مدیرعامل و «محمد عزیزاللهی» معاون توسعهی بازار شرکت به معرفی مزیتهای فناوری رایانش ابری و ویژگیهای راهکاران ابری همکاران سیستم پرداختند و استراتژیهای همکاران سیستم در این زمینه را شرح دادند.
«فرید فولادی» صحبتهای خود را با اشاره به تغییرات فضای کسبوکار متاثر از شیوع ویروس کرونا و نقش و اهمیت فناوری رایانش ابری در شرایط امروز کسبوکارها آغاز کرد و گفت: « شرایطی که اکنون همه کسبوکارها در سراسر جهان در آن قرار دارند، ایجاب میکند تا نسبت به گذشته بسیار چابکتر عمل کنند. به شکلی که بتوانند در زمان بسیار کوتاه، حتی در چند روز خودشان را با شرایط جدید تطبیق دهند.»
فولادی در ادامه به ویژگیهای سازمانهای چابک اشاره کرد و رایانش ابری را فناوریای دانست که به کسبوکارها کمک میکند تا چابکتر عمل کنند. فولادی همچنین با اشاره به آمارهای جهانی از بازار رایانش ابری، روند استقبال کسبوکارها از رایانش ابری و نفوذ این فناوری در عرصههای مختلف فعالیت آنها را بیان کرد. به گفتهی فولادی بر اساس آمارهای جهانی، تا یکسال آینده حدود 50 درصد از بار کاری و اطلاعات شرکتهای بزرگ به ابر عمومی منتقل میشوند. در سال 2024 حدود 90 درصد از سازمانها بخشی از فعالیتهایشان در بستر ابر انجام خواهد شد.
مدیرعامل همکاران سیستم به استراتژی همکاران سیستم برای عرضه همهی محصولاتش در بستر ابر اشاره کرد که میتواند افزونبر کاهش هزینههای مشتریان، آسودگی بیشتری برای آنها فراهم کند. فولادی با تشریح استراتژی همکاران سیستم در زمینه رایانش ابری، تاکید کرد که همه محصولات همکاران سیستم برای همه بخش های بازار بر بستر ابر ارائه خواهند شد.
«محمد عزیزاللهی» معاون توسعه بازار همکاران سیستم در ادامهی رویداد، مزیتهای رایانش ابری و دلایل انتخاب استراتژی همکاران سیستم با عنوان Cloud-First را شرح داد. او در ابتدا به مقایسهی هزینههای سرمایهگذاری برای خرید نرمافزار در مدلهای on premise و ابری پرداخت و با بیان اینکه در سرویسهای ابری نیازی به پرداخت هزینههای خرید سرور و صرف زمان برای نگهداشت آنها نیست، گفت: «با استفاده از رایانش ابری صرفهجویی قابلتوجهی در هزینههای شرکتها انجام میشود و مدیران IT میتوانند به جای صرف زمان برای مدیریت زیرساخت ها، استراتژیهای جدیدی برای عملکرد موثرتر سازمانها طراحی کنند و نقشآفرینی متفاوتی داشته باشند.»
معاون توسعه بازار همکاران سیستم، با اعلام اینکه امروز راهکاران ابری بیش از 800 مشتری از صنایع مختلف در بازار متوسط دارد، گفت: «قصد داریم راهکارهای مبتنی بر ابری را برای همه بخشهای بازار ارائه کنیم. در حال حاضر ماژولهای راهکاران روی راهکاران ابری هم ارائه میشود و توسعه مستمر این محصول از برنامههای اصلی همکاران سیستم است.» وی در ادامه به اضافه شدن نرم افزار SarvCRM به سبد محصولی همکاران سیستم از سال گذشته اشاره کرد که با سیستمهای راهکاران ابری یکپارچه است. او همچنین از عرضهی سپیدار همکاران سیستم در بستر ابر در سال آینده خبر داد و اعلام کرد با توجه به استراتژی همکاران سیستم، در حال برنامهریزی برای عرضهی سایر محصولات از جمله راهکارهای بخش عمومی و دولت بر بستر ابر هستیم.»
پاسخ ها