دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مربی ورزشی شخصی سامسونگ؛ ترکیب عینک واقعیت افزوده با اسکلت خارجی GEMS

مربی ورزشی شخصی سامسونگ؛ ترکیب عینک واقعیت افزوده با اسکلت خارجی GEMS

سامسونگ سال قبل از لباس رباتیک GEMS رونمایی کرده بود که علاوه بر اصلاح وضعیت بدن، به راه رفتن کمک می کرد. حال سامسونگ این وسیله بلندپروازانه را به یک مربی ورزشی شخصی تبدیل کرده است.

سامسونگ از عینک واقعیت افزوده خود نیز رونمایی کرد که به گوشی گلکسی متصل شده بود و کاربر می توانست با آن باشگاه ورزشی دلخواه را انتخاب کرده و از راهنمای انگیزشی برای ورزش کردن کمک بگیرد.

مربی ورزشی شخصی سامسونگ؛ ترکیب عینک واقعیت افزوده با اسکلت خارجی GEMS

اسکلت خارجی GEMS حرکات کاربر را حین ورزش کردن دنبال کرده و راهنمای ورزشی علاوه بر شمارش تعداد حرکت ها، بازخوردهایی مثل «خوبه» و «توازنت را حفظ کن» می دهد. پس از اتمام ورزش کاربر می تواند جزئیات عملکرد خود را در اپلیکیشن موبایل تماشا کرده و ورزش کردن خود را بهبود دهد.

به عبارت کوتاه این سیستم ترکیبی از عینک واقعیت افزوده و بازی ویدیویی است که ورزش کردن را آسان می کند. هنوز معلوم نیست سامسونگ چه زمانی این سیستم را وارد فاز تجاری می کند ولی نمایش آن امیدوارکننده بود و اهداف سامسونگ را در حوزه ورزش نشان داد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋