دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ثبت رکورد بیش از ۶.۵ میلیون تماشای محرمی در اپلیکیشن روبیکا

ثبت رکورد بیش از ۶.۵ میلیون تماشای محرمی در اپلیکیشن روبیکا

محرم امسال مصادف شد با دوران همه گیری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری. در همین راستا برگزاری مراسم های مذهبی و دسته های عزاداری مگر در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوع اعلام شد و بسیاری از مردم به اقتضای شرایط ماه محرم را از طریق فضای مجازی گرامی داشتند.

در همین رابطه همراه اول گزارشی از عملکرد اپلیکیشن روبیکا برای پخش محتوای محرم منتشر کرده است؛ در محرم امسال ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماشا از پخش زنده هیأت‌ها در اپلیکیشن روبیکا به ثبت رسید.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان يكی از سهامداران اصلی اپليكيشن روبيكا، ضمن همكاری با «عقيق»، نسبت به پخش زنده هيئت‌های كوچك و بزرگ با ترافيك رايگان، بر روی اين پلتفرم اقدام كرده است.

بر اساس آمار اعلامی تا روز هشتم محرم امسال در مجموع حدود ۶ ميليون و ۵۰۰ هزار تماشا از پخش زنده هیأت‌های مذهبی وجود داشته كه به نوعی ركورد محسوب می شود.

علاوه بر اقدامات مذکور، توزيع ماسك در هیأت‌ها نيز از اقدامات دیگر همراه اول است كه نشان از رويكرد جدید مديريت اين اپراتور در راستای مسئولیت اجتماعی دارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋