انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» را به اپراتور ایرانسل اعطا کرد. این تندیس به خاطر رویکرد مثبت و نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا این اپراتور اعطا شده است.
تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان» به «بیژن عباسیآرند» مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که «محمدعلی مقدم»، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
«رضا تقیپور» عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایندۀ مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساختهای لازم برای توسعۀ خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: «در ایران هنوز از تمام ظرفیتهای نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.
همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتریمداری، ورود به بازارهای ملی و بینالمللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهرهوری دست یابیم.»
«ستار هاشمی» نیز در این باره تاکید کرد که «با وجود استفاده از ظرفیتهای اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیتهای مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.»
ایرانسل در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.
پاسخ ها