دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تلاش نافرجام دولت ژاپن برای جدایی نیسان از رنو و ادغام با هوندا

تلاش نافرجام دولت ژاپن برای جدایی نیسان از رنو و ادغام با هوندا

کمپانی نیسان به دلیل چالش‌های مدیریتی از یک سو و بحران‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. شرایط برای نیسان به قدری وخیم شده که این خودروساز خوشنام ژاپنی تصمیم گرفته شمار زیادی از کارکنان خود را تعدیل نموده و به تولید برخی مدل‌ها در آینده نزدیک پایان دهد.

تلاش نافرجام دولت ژاپن برای جدایی نیسان از رنو و ادغام با هوندا

بر اساس گزارش یکی از نشریات ژاپنی، مقامات سیاسی این کشور سال گذشته قصد داشته‌اند زمینه‌های ادغام نیسان و هوندا را فراهم کنند. به گفته برخی منابع، مشاوران نخست وزیر ژاپن یعنی آقای شینزو آبه از جمله افرادی هستند که گام‌هایی را در این راستا برداشته‌اند.

آنطور که در این گزارش آمده، مقامات سیاسی ژاپن پس از دستگیری کارلوس گون نسبت به آینده روابط نیسان و رنو با نگرانی‌هایی روبرو بوده‌اند، چرا که به اعتقاد آنها در صورت از بین رفتن ائتلاف این دو، نیسان با خطرات جدی‌تر روبرو می‌شد.

تلاش نافرجام دولت ژاپن برای جدایی نیسان از رنو و ادغام با هوندا

ایده دولت ژاپن برای ادغام دو خودروساز بزرگ این کشور در نطفه خفه شده و نوبت به بررسی جزئیات در هیئت مدیره هیچ یک از شرکت‌ها نرسیده است. در آن مقطع ظاهرا مقامات هوندا با ساختار مالی نیسان و نحوه روابط آن با شرکت رنو مخالفت‌هایی داشته‌اند؛ در مقابل مدیران نیسان هم ترجیح داده‌اند که به اتحاد موجود با طرف فرانسوی پایبند باقی بمانند.

تلاش نافرجام دولت ژاپن برای جدایی نیسان از رنو و ادغام با هوندا

شاید بدانید که در ماه می 2020 سه برند رنو، نیسان و میتسوبیشی از طرح تجاری جدیدی پرده‌برداری کردند. طبق این طرح، هر کدام از برندهای مذکور بر منطقه‌ای خاص تمرکز نموده و محصولات خود را با در نظر گرفتن اولویت‌های مشتریان آن منطقه توسعه خواهند داد.

چین، آمریکای شمالی و ژاپن مناطقی هستند که برند نیسان بر آنها تمرکز خواهد کرد. این کمپانی بر اساس یک استراتژی چهار ساله در ساختارها و فعالیت‌های تجاری خود بازنگری می‌کند. کاهش 20 درصدی ظرفیت تولید، کاهش تعداد محصولات از 69 به 55 مدل و معرفی 12 نسخه یا مدل جدید در 18 ماه آینده از مهم‌ترین بندهای این استراتژی هستند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋