دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رونمایی TCL از تلویزیون های 4K جدید؛ فناوری mini LED و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز

رونمایی TCL از تلویزیون‌های 4K جدید؛ فناوری mini LED و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز

شرکت TCL از تلویزیون‌های 4K جدید از خانواده‌های سری ۵ و ۶ با ویژگی‌های قابل توجه و قیمت مناسب برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد.

تمام محصولات سری ۶ از فناوری QLED Mini-LED شرکت TCL برخوردار هستند که حداکثر ۲۴۰ نقطه برای نوردهی موضعی یا Local Dimming را به ارمغان می‌آورند. این ویژگی سبب می‌شود تا تلویزیون‌های این سری روشنایی بیشتر و کنترل کنتراست بهتری را نسبت به تلویزیون‌های OLED معمولی داشته باشند. علاوه بر این تلویزیون‌های این خانواده از فناوری دالبی ویژن، استاندارد HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کنند.

رونمایی TCL از تلویزیون‌های 4K جدید؛ فناوری mini LED و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز

تلویزیون‌های جدید شرکت TCL از سری ۶ برای گیمرها هم مناسب هستند و برای اولین بار با استاندارد THX Certified Gaming Mode عرضه می‌شوند. این قابلیت سبب نمایش رنگ‌ها و تصاویر با کیفیت بسیار مطلوب، ارتقای کیفیت تصاویر و تأخیر بسیار کم در انتقال بین محیط‌های تاریک و روشن می‌شود. TCL همچنین در همکاری با THX اشباع رنگ‌ها، روشنایی و درخشندگی را در مد گیم به بالاترین حد رسانده است.

تلویزیون‌های یاد شده همچنین ریفرش ریت متغیر تا حداکثر ۱۲۰ هرتز و تنظیمات خودکار حالت گیم را ارائه کرده و با کنسول‌های ایکس باکس سری X و پلی استیشن ۵ که اواخر ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند سازگار خواهند بود.

رونمایی TCL از تلویزیون‌های 4K جدید؛ فناوری mini LED و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز

تلویزیون‌های جدید سری ۶ با توجه به اینکه فناوری mini-LED چندان فراگیر نشده از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردارند. مدل ۵۵ اینچی این سری ۶۴۹ دلار قیمت داشته و مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب ۸۹۹ و ۱۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

شرکت TCL همچنین از تلویزیون‌های جدید از سری ۵ نیز رونمایی کرد که در مقایسه با سری ۶ قیمت کمتری دارند. محصولات این خانواده نیز از فناوری QLED و دالبی ویژن برخوردار هستند، اما نوردهی موضعی آنها به حداکثر ۸۰ نقطه کاهش پیدا کرده است. مدل ۵۰ اینچی این سری به قیمت ۴۰۰ دلار و مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب به قیمت ۴۵۰، ۶۳۰ و ۱۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده اند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋