دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق

زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق

در کارخانه های تولید قطعات نیمه هادی یا نیمه رسانا (Semiconductor) همه چیز باید خوب پیش برود. فرآیند تولید این تراشه ها به مراقبت استثنایی نیاز دارد و کوچکترین خطا مساوی است با میلیون ها دلار خسارت.

بر اساس گزارش سایت SamMobile، قطع یک دقیقه ای برق در کارخانه تولید قطعات نیمه رسانا سامسونگ در شهر هواسئونگ کره جنوبی، سبب متوقف شدن موقتی خطوط تولید شده و میلیون ها دلار خسارت به کمپانی کره ای وارد کرده است.

خسارت چند میلیون دلاری به سامسونگ به خاطر قطع برق در کارخانه نیمه رسانا

نمایی از کارخانه تولید تراشه سامسونگ در شهر پیونگتائک

نقص در کابل انتقال برق در یکی از ایستگاه های برق منطقه ای، عامل خاموشی در کارخانه سامسونگ بوده است. در پی این اتفاق سامسونگ خطوط تولید حافظه های DRAM و NAND را متوقف کرد. با اینکه برق کارخانه به سرعت تامین شد ولی کمپانی کره ای می گوید بازگشت عملیات تولید به روال عادی سه روز طول خواهد کشید.

سامسونگ آسیب وارد شده را جدی توصیف نکرده ولی با این وجود قطع برق آسیب هایی به این شرکت وارد خواهد کرد. رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرده این حادثه خسارتی چند میلیون دلاری به سامسونگ زده است. این شرکت به دنبال راه اندازی مجدد خطوط تولید بوده و در حال محاسبه میزان دقیق خسارات وارد شده است.

سال 2018 قطع نیم ساعته برق در کارخانه تولید تراشه سامسونگ در شهر پیونگتائک، به طور تقریبی خسارتی 43 میلیون دلاری به این شرکت وارد کرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋