دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رکوردشکنی گوشی شیائومی در آنتوتو؛ می ۱۰ پرو پلاس در راه است؟

رکوردشکنی گوشی شیائومی در آنتوتو؛ می ۱۰ پرو پلاس در راه است؟

یک موبایل بی نام ساخت شیائومی در پلتفرم بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) رکورد زد و برخی گزارشات حاکی از آنند که احتمالاً می ۱۰ پرو پلاس است.

یک گوشی بی نام از شیائومی با شماره مدل M2007J1SC امتیاز چشمگیر ۶۸۷۴۲۲ را در پلتفرم آنتوتو کسب کرد. برای مقایسه گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۳ با فعال بودن حالت X Mode و روشن بودن فن خنک کننده، امتیاز ۶۲۱۰۰۰ را در این پلتفرم کسب کرده است.

بر اساس گزارش GSMArena، گوشی مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار بوده و به چیپست ارتقاء یافته یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز نشده است. البته تنها با استناد به بنچمارک این گوشی نمی‌توان نوع چیپست‌ها را تشخیص داد، چرا که نشانگر مشابهی دارند بنابراین احتمال مجهز شدن این گوشی به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس وجود دارد.

رکوردشکنی گوشی شیائومی در آنتوتو؛ می ۱۰ پرو پلاس در راه است؟

با توجه به شماره مدل (M2007J1SC)، این گوشی احتمالاً به خانواده شیائومی می ‌۱۰ تعلق داشته و ممکن است می ۱۰ پرو پلاس باشد. «Lei Jun»، مدیرعامل شیائومی مدتی قبل تیزر مشخصات پرچمدار بعدی این شرکت را منتشر کرد که احتمالاً همین گوشی رویت شده در آنتوتو است.

مدیرعامل شیائومی تأیید کرد که پرچمدار بعدی این شرکت از اسپیکرهای استریو، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، سیستم خنک کننده، دوربین با بزرگنمایی ۳۰ برابری یا بیشتر، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بیسیم و موتور ویبره باکیفیت با لرزش‌های دقیق‌تر برخوردار خواهد بود.

با این تفاسیر می ‌۱۰ پرو پلاس احتمالاً اولین محصول شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. شایعات حاکی از آنند که این گوشی اوایل ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋