دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شد

اولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شد

واحد موبایل نه چندان موفق اچ تی سی روز گذشته از دو گوشی جدید رونمایی کرد که یکی از آنها اولین موبایل 5G اچ تی سی نیز محسوب می شود. گوشی های HTC U20 5G و دیزایر 20 پرو به زودی وارد بازار تایوان می شوند و طبق توییتی که اخیرا از صفحه رسمی این شرکت منتشر شده بعد از تایوان، دیگر بازارهای جهانی نیز در فهرست عرضه آنها قرار دارند. روی کاغذ این دو محصول بسیار شبیه به میان رده های همیشگی اچ تی سی هستند.

HTC U20 5G دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD فول اچ دی است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن درون حفره ای در بالای نمایشگر جا خوش کرده است. حسگر اثر انگشت این موبایل در بخش پشتی بدنه اش و درست در کنار آرایه دوربین اصلی چهار گانه آن دیده می شود که یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و حسگرهای ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو را شامل می شود.

اولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شداولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شداولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شداولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شد

توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپست میان رده اسنپدراگون 765G تامین می شود و انرژی اش را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود می گیرد. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه میکرو اس دی دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

قیمت پایه تعیین شده برای این گوشی ۶۴۰ دلار است و از ابتدای ماه آینده میلادی در تایوان قابل خرید است. البته همانطور که اشاره کردیم HTC U20 5G اولین اسمارت فون 5G این شرکت است اما اچ تی سی سال گذشته یک هات اسپات پشتیبانی کننده از شبکه ارتباطی نسل پنجم را هم با نام 5G Hub معرفی کرد.

اولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شد

در عین حال اچ تی سی دیزایر 20 پرو مدل اندک ضعیف تری از HTC U20 5G بدون پشتیبانی از 5G است. این گوشی به نمایشگر اندک کوچک تر ۶.۵ اینچی مجهز شده و به خاطر برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی کمی از محصول معرفی شده قبلی ضعیف تر است. باتری این موبایل هم مانند U20 5G پنج هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد ضمن آنکه یک جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز روی بدنه اش دیده می شود. قیمت پایه تعیین شده برای این گوشی ۳۰۰ دلار است.

برکسی پوشیده نیست که واحد اسمارت فون اچ تی سی عملکرد سابق را ندارد. این شرکت سال ۲۰۱۸ بخش اعظمی از استعدادهای طراحی موبایل خود را به گوگل داد و از آن زمان سهمش از بازار تلفن های هوشمند به کمتر از نیم درصد تنزل پیدا کرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋