دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ابراز خوشحالی قهرمان المپیک از جمله موشک به اسرائیل

قهرمان پارالمپیک گفت:‌ پاسخ کوبنده سپاه و سیلی سختی که بر صورت منحوس رژیم صهیونیستی نواخته شد، دل‌های همه حلال‌زادگان عالم را شاد کرد.

خبرگزاری فارس: روح‌الله رستمی قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، درباره اقدام تلافی‌جویانه ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: بنده هم به نوبه خودم ضمن تسلیت جنایت ددمنشانه‌ی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر بزرگ جریان مقاومت، سید حسن نصرالله، این مجاهد خستگی‌ناپذیر و اسوه عزت و پایداری، لازمه پاسخ غرورآفرین و دندان‌شکن دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی رو به محضر آقا امام‌زمان، رهبر معظم انقلاب، ملت سرافراز ایران و جمیع آزادگان عالم در سراسر دنیا تبریک و تهنیت عرض کنم.

ابراز شادمانی قهرمان المپیکی از جمله موشکی به اسراییل

وی افزود: پاسخ کوبنده سپاه و سیلی سختی که بر صورت منحوس این رژیم تروریست نواخته شد، دل‌های همه حلال‌زادگان عالم را شاد کرد. واقعاً باعث افتخار است که ما در برهه‌ای از تاریخ و نقطه‌ای از جغرافیای جهان ایستادیم که خداوند متعال، توفیق بزرگ قیام در مقابل پلیدترین دشمن بشریت و انسانیت را به ما عنایت کرده و به‌خاطر این باید سجده شکر بر درگاه قدسی باری‌تعالی فرود بیاوریم.

رستمی ادامه داد: از حیث اهمیت و عظمت این اقدام، همین کافی است که بدانیم این کار فقط با شلیک ۲۰۰ موشک به قلب سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده و مشخص شد گنبد آهنین اسرائیل، طنزی بیشتر نیست. یعنی فقط کافی است ایران اراده کند که هم‌زمان چندین هزار موشک را به نقاط خیلی حساس‌تر شلیک کند که در این صورت همان سخن رهبر انقلاب که چند سال پیش فرموده بودند محقق خواهد شد که تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

قهرمان پارالمپیک پاریس گفت: خودتان ببینید حجم عقده و سوزش ناشی از آبروریزی این پاسخ خردکننده برای رژیم جعلی چه اندازه بوده که فقط در طی ساعات گذشته هزاران حساب کاربری در فضای مجازی از دسترس خارج شده تا بلکه از این طریق بتوانند خبر رسوایی خودشان در منطقه و جهان را در ذهن و فکر مردم دنیا کمرنگ کنند، اما کور خواندند.

رستمی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی از ثمره خون این شهید سرافراز، خون شهید هنیه عزیز و خون ده‌ها هزار زن و کودک بی‌گناه، بیداری بزرگ در جهان در حال وقوع است و این چیزی است که رژیم موقت هرگز نمی‌تواند از آن جلوگیری کند. جنگ ما با این رژیم شیطانی به نقطه عطف خودش رسیده است و ان‌شاءالله نزدیک است که این غده سرطانی از منطقه و بلکه این تفکر از کل دنیا به‌زودی به پایان خودش برسد. همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمود رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وی بیان کرد: نبرد ما با این حکومت فاسد و خون‌ریز، دقیقاً مصداق بارز تقابل شجره طیبه و شجره خبیثه است که در قرآن خدا در مورد شجره طیبه فرموده اَصلُها ثابت و فَرعُها فی السماء و در مورد شجره خبیثه فرموده اُجتُثَّت مِن فَوقِ الاَرض ما لَها مِن قَرار. یعنی جنگ بین درخت پاک ریشه‌دار در مقابل درخت کثیف و فاسد بی‌ریشه.

رکورددار پاراوزنه برداری پارالمپیک افزود: چیزی که هست وظیفه تک‌تک ما در حال حاضر، حمایت همه‌جانبه از حزب‌الله، نیروهای مقاومت فلسطینی و مردم مظلوم غزه است. یعنی باید از هر طریق ممکن به آنها کمک کنیم. شادی مردم و خصوصاً کودکان غزه در شب حمله موشکی ایران نشان داد که چقدر آنها به این ملت و این کشور تعلق قلبی دارند. چقدر کمک‌های ما در تقویت روحیه آنها برای ادامه مبارزه می‌تواند تأثیرگذار باشد.

رستمی در آخر گفت: این را هم بگویم که اگرچه اقدام بزدلانه و کثیف رژیم در ترور و حذف رهبران مقاومت برای تک‌تک ما دردناک است، اما این ترورهای کور هرگز باعث متوقف شدن جریان مقاومت نخواهد شد که هیچ، این درخت ریشه‌دار با هر قطره خون این شهدا آبیاری خواهد شد و ان‌شاءالله به‌زودی همه پایان عبرت‌آموز این رژیم فرعونی را به خواست خدا خواهیم دید که اِنَّ اللهَ مَعَنا. خدا با ماست و الا اِنَّ حِزبَ اللهِ هُمُ الغالبون. در انتها این حزب خداست که پیروز می‌شود و فرعون و فرعونیان زمانه، غرق خواهند شد.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋