دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

فرهاد مجیدی اوکی داد تا برگردد

دیگر باید همه باور کنند فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال به عنوان سرمربی جدید استقلال است!

فوتبالی: باخت اخیر استقلال مقابل استقلال خوزستان خیلی غیر منتظره بود و پیش‌بینی می‌شد که این شکست تبعات زیادی در باشگاه استقلال برای مدیریت و البته جواد نکونام داشته باشد. البته همه فکر می‌کردند ماجرا با اولتیماتوم به جواد نکونام ختم به خیر شود اما فوتبالی با خبر شده که یک زلزله بزرگ روی نیمکت استقلال در راه است. هواداران استقلال در طیف گسترده ای خواهان برکناری و اخراج نکونام هستند و در مصاحبه های اخیر و همچنین فضای مجازی این اعتراض را نشان داده اند.

فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال اوکی داد

هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال پس از دیدن میزان نارضایتی بالای هواداران از نکونام به خاطر اتفاقات این فصل و حتی فصل گذشته و از دست رفتن سه جام لیگ برتر، حذفی و سوپرجام و سبک بازی دفاعی که در شان تیم استقلال نیست و فشار هواداران برای برکناری سرمربی فعلی، تصمیم قطعی اش را گرفته است که جواد نکونام را کنار بگذارد و یک سرمربی دیگر را روی نیمکت این تیم بگذارد. مربی جدید هم یک گزینه امتحان پس داده به نام فرهاد مجیدی است.

البته این تغییر بزرگ صرفا نتیجه شکست مقابل استقلال خوزستان نیست. استقلال فصل گذشته با جواد نکونام 3 جام را از دست داد و یک ناکامی بزرگ را برای هوادارانش به ارمغان آورد. از طرفی هلدینگ خلیح فارس در این پنجره نقل و انتقالاتی هزینه‌های سنگینی انجام داد و بازیکنان گران قیمتی برای نکونام خرید اما گذشته از این که شکل بازی استقلال بهبود پیدا نکرد بلکه نتایج هم نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شد.

حالا خبر رسیده که مدیران هلدینگ از جواد نکونام عبور کرده اند و جانشین او هم انتخاب شده است. فرهاد مجیدی به زودی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

فوتبالی مدتی پیش هم خبردار شده بود که پیش از شروع فصل و زمانی که هلدینگ تصمیم به قطع همکاری با نکونام گرفته بود، احمد شهریاری نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال و رییس فعلی هیات مدیره استقلال شخصا با مجیدی تماس گرفته بود تا او را جانشین نکونام کند. حتی رقم توافق دو طرف هم در اختیار فوتبالی قرار گرفت اما در آن برهه به دلایلی انتقال منتفی شد و جواد نکونام ماندنی.

اما این بار مجیدی به پیشنهاد شهریاری پاسخ مثبت داده است. یک منبع نزدیک به احمدشهریاری در گفت و گو با فوتبالی، این خبر را تایید کرد و به فوتبالی گفت مجیدی به هلدینگ خلیج فارس، اوکی نهایی را داده است. البته فوتبالی از دو منبع دیگر هم خبر برکناری نکونام و اوکی دادن فرهاد مجیدی را گرفته است تا اقدام به انتشار این خبر مهم کند. ظاهرا هلدینگ دلایل قانع کننده ای برای این تصمیم مهم دارد.

استقلال چند بازی بسیار مهم در پیش دارد. یکی بازی با الغرافه در لیگ قطر که شاید به نسبت بقیه بازیهای این تیم در لیگ نخبگان آسیا بازی آسانتری باشد. یکی هم بازی با نساجی که در سال های اخیر تبدیل به گریه سیاه استقلال شده است. یک جام حذفی را از این تیم گرفته و در ناکامی استقلال در قهرمانی در دو دوره لیگ نقش اساسی داشته است. بازی بعدی هم که اهمیت زیادی دارد بازی با پرسپولیس در اوایل مهر ماه است. استقلال 6 سال و نیم است که نتوانسته است پرسپولیس را شکست بدهد. هلدینگ با نگاه به این 3 بازی و بررسی وضعیت فعلی استقلال با هدایت نکونام تصمیم گرفته است که ریسک نکند و به این همکاری ادامه ندهد.

باشگاه استقلال استعلام‌های لازم را از مقامات بالادستی هم گرفته است و مطمئن است که مجیدی مشکل نداشتن مجوز برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارد. ساعاتی پیش فرهاد تصویری از خودش در کنار گابریل پین را استوری کرد که نشان می‌داد یک اتفاق جدید در راه است. بنابراین به زودی و قبل از بازی با الغرافه شاهد بازگشت فرهاد به استقلال خواهیم بود. اتفاقی که مطمئنا با استقبال هواداران این تیم مواجه خواهد شد. 

او سه فصل پیش با استقلال یک قهرمانی بدون شکست را تجربه کرد.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋