دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نبض مثبت گلسیانی برای تمدید با پرسپولیس

 گئورگی گولسیانی خبر داد که هنوز قراردادی با تیم دیناموتفلیس امضا نکرده است.  

فوتبالی: گولسیانی که در یورو ۲۰۲۴ یکی از بازیکنان خوبِ تیم ملی گرجستان بود و نمایش قابل قبولی در جریان بازی تیم ملی کشورش در برابر پرتغال داشت و حتی در چند صحنه مانع از گلزنی رونالدو و یارانش شد قراردادش با تیم پرسپولیس به پایان رسیده است و هواداران این تیم امیدوار هستند تا به زودی قرارداد او تمدید شود و حداقل برای یک فصل دیگر پیراهن قرمزها را بر تن کند.

پالس مثبت گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس

گولسیانی دو فصل پیش به طور مستقیم از سپاهان به پرسپولیس آمد و در این تیم به افتخارات چشمگیری رسید و موفق به کسب 4 جام ( دو قهرمانی در لیگ برتر، یک  قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام) شد. اما شاید بزرگ‌ترین موفقیت او این بود که توانست خودش را به ویلی سانیول، سرمربی تیم ملی گرجستان نشان دهد و او را مجاب کند تا مسافر آلمان و یورو 2024 شود.

این مدافع 33 ساله که علاوه بر پرسپولیس، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را در فوتبال ایران دارد در یکی از مصاحبه‌هایی که در حین برگزاری مسابقات یورو 2024 کرده بود از علاقه‌اش به تیم دینامو تفلیس گفته بود و از خاطرات خوشی که در این تیم داشت صحبت کرده بود. این موضوع سبب شد تا بسیاری از رسانه‌ها گمانه‌زنی کنند که او قصد بازگشت به این تیم، که پرافتخارترین تیم گرجستان هم به شمار می‌آید و در جام در جام اروپا هم یک بار موفق به قهرمانی شده است را دارد و با توجه به اینکه بازیکن آزاد به شمار می‌آید کار راحتی برای انجام این کار دارد.

پالس مثبت گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس

با وجود این خبر، گولسیانی در تازه‌ترین مصاحبه خود با روزنامه ایران ورزشی مدعی شده است هرگز با تیم دیناموتفلیس قرارداد امضا نکرده و این خبر را به صراحت تکذیب می‌کند. همین جمله می‌تواند پالس مثبتی به مدیران پرسپولیس باشد تا باب مذاکره با او را باز کنند. گولسیانی پیش از این بارها عنوان کرده بود که به پرسپولیس مدیون است و به این تیم به شدت علاقه‌ دارد.

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋