دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

یک بازیکن دیگر از پرسپولیس رفت

هافبک سرخ‌ها نیز به دلیل کم شدن فرصت حضور در ترکیب این تیم به دنبال جدایی از جمع سرخ‌ها و ایجاد شرایط بهتر برای بازی است.

ورزش سه: هافبک سرخ‌ها نیز به دلیل کم شدن فرصت حضور در ترکیب این تیم به دنبال جدایی از جمع سرخ‌ها و ایجاد شرایط بهتر برای بازی است.

یک بازیکن دیگر هم از پرسپولیس رفتنی شد

سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس که فصل گذشته در ترافیک خط میانی این تیم فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد، یکی از بازیکنانی است که در پنجره تابستانی به دنبال گفتگو و مذاکره با مدیران باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش است.

اسدبیگی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را با کسب چهار عنوان قهرمانی به پایان رساند، اکنون با توجه به ترافیک شکل گرفته در خط میانی و با توجه به اینکه در فصل گذشته نیز فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد و تنها در 5 بازی به میدان رفت، به دنبال آن است در شرایط مناسبی با مدیران این تیم به گفتگو نشسته و شرایط دریافت رضایتنامه‌اش را پیگیری کند.

هافبک دفاعی پرسپولیسی‌ها که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، دو فصل قبل با جدایی از ذوب آهن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده بود و در اولین سال حضورش توانسته بود عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. در فصل گذشته اما شرایط به سود این بازیکن پیش نرفت و بیشتر در قالب بازیکن نیمکت‌نشین فرصت چندانی برای بازی نیافت.

با این حال پرسپولیس درحال حاضر با توجه به جدایی چند بازیکن و عدم توفیق برای جذب نفرات مدنظرش بعید است که اجازه جدایی به سینا اسدبیگی علی‌رغم ترافیک این پست را بدهد و باید دید در روزهای آتی شرایط به چه شکل خواهد بود.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋