دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

وعده جدید و پر سر و صدا احمدی نژاد به مردم

محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در جمع تعدادی از هوادران خود گفت: تمام سلول های وجودم امیدواری است که به لطف و فضل خدا و به همت ملت بزرگ ایران، ان شاءالله خیلی زود شرایط به نفع مردم، به نفع حل مشکلات اقتصادی و بعد هم مشکلات فرهنگی و اجتماعی که به ما تحمیل شده است، تغییر خواهد کرد.

دیده بان: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در جمع تعدادی از هوادران خود گفت: تمام سلول های وجودم امیدواری است که به لطف و فضل خدا و به همت ملت بزرگ ایران، ان شاءالله خیلی زود شرایط به نفع مردم، به نفع حل مشکلات اقتصادی و بعد هم مشکلات فرهنگی و اجتماعی که به ما تحمیل شده است، تغییر خواهد کرد. ایران اینگونه نبوده، وقتی این گوشه و کنار چیزهایی می بینیم، می گوییم این مال ما نیست اما فشارهای اقتصادی و چیزهای دیگری آمده و کمی از تنظیم خودمان خارج شدیم. ان شاءالله بزودی همه چیز به تنظیم خودش برمی گردد. 

احمدی نژاد مدعی شد: ما هیچ وقت نمی خواهیم ملتی ضعیف و فقیر باشد. همه خوبی ها را برای همه می خواهیم. ملت ایران همیشه همین طور بوده. خوبی ها را برای همه خواسته. هیچوقت دنبال این نبوده که بگوید ما دیگران را فقیر کنیم تا خودمان برداریم. 

به شما عرض کنم که به لطف خدا این اتفاق ها خیلی زود خواهد افتاد و می بینید که یک سلسله اتفاقاتی پشت سر هم می افتد که می گویید فلانی گفت، خدا پدر و مادرش را بیامرزد.


وعده جدید و پر سروصدای احمدی‌نژاد به مردم

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋