دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نتانیاهو: حمله دیشب به رفح غم انگیز بود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله به کمپ آوارگان فلسطینی در رفح را غم‌انگیز خواند.

باشگاه خبرنگاران: نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله به کمپ آوارگان فلسطینی در رفح را غم‌انگیز خواند.

نتانیاهو: حمله شب گذشته به رفح غم‌انگیز بود!

توحش رژیم صهیونیستی در غزه طی بیش از ۷ ماه گذشته با نسل کشی گسترده فلسطینیان همراه بوده است. با این حال، گرچه کشور‌های غربی در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده اند، اما انتشار برخی تصاویر و فیلم‌ها از جنایات رخ داده افکار عمومی را جریحه دار کرده و سیاستمداران را مجبور به اتخاذ مواضع می‌کند.

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان به توحش نظامیان این رژیم، مدعی شد: حمله مرگبار به کمپ آوارگان در رفح یک حادثه غم انگیز بود که تل آویو در حال انجام تحقیقات درباره آن است.

وی مدعی شد: ما طی عملیات در رفح اقدام به تخلیه بیش از یک میلیون غیرنظامی غیردرگیر در منازعه از این منطقه کردیم و برخلاف تمامی تلاش‌های ما این حادثه غم انگیز دیروز رخ داد. ما در حال تحقیق در این باره هستیم و در این باره نتیجه گیری خواهیم کرد.

این سخنان عوام فریبانه نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که مقامات کابینه وی بار‌ها به صورت آشکار از نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده و آنها را حیوان‌های انسان نما خطاب کرده اند.

شاهدان عینی می‌گویند طی عملیات دیروز ارتش صهیونیستی دستکم ۸ موشک به کمپ آوارگان فلسطینی در رفح برخورد کرده است. این منطقه پیش‌تر از سوی مقامات صهیونیست به عنوان منطقه امن معرفی شده بود و غیرنظامیانی که چندین نوبت مجبور به آوارگی اجباری شده بودند در آنجا پناه گرفته بودند.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه در این عملیات توحش آمیز ۴۵ زن و کودک و غیرنظامی جان باخته و ۲۴۹ تن زخمی شدند.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋