دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

طعنه سنگین رهبر به پروین؛ ای کاش یحیی نبود

مدافع سابق پرسپولیس به حضور علی پروین در مراسم ختم همسر مالک باشگاه فوتبال تراکتور واکنش تندی نشان داد.

اطلاعات: تیم پرسپولیس روز گذشته موفق شد در آبادان تیم صنعت نفت را با سه گل شکست دهد تا سرخ‌پوشان پایتخت همچنان با رقیب سنتی‌شان استقلال در کورس قهرمانی باشند اما موضوعی که این روزها حاشیه‌های را در اطراف باشگاه پرسپولیس بوجود آورده مقایسه تیم اومسار و یحیی گل‌محمدی است موضوعی که با واکنش پیشکسوت پرسپولیس را به همراه داشته است.

گزیده صحبت‌های بهروز رهبری‌فرد مدافع سابق و پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در زیر بخوانید:

طعنه سنگین رهبری‌فر به پروین؛‌ دوست داشتی یحیی نباشد

نتایج پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی

این تیم، تیم خود یحیی است. زمانی که ایشان بود می‌نالید از نداشتن بازیکن و در نهایت رفت. آقای پروین و درویش دوست داشتند ایشان نباشد. تا پایش را بیرون گذاشت اوضاع گل و بلبل شد. اوسمار را نباید با این تیم سنجید. ما ایرانی‌ها احساسی هستیم و طرف می‌شود «سوپرمن». فصل بعد معلوم می‌شود «سوپرمن» است یا نه، بهترین تیم ایران را به ایشان داده‌اند و باید هم نتیجه بگیرد.

شانس قهرمانی پرسپولیس

شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است. اگر کادر فنی استقلال آرامش به تیم بدهند می‌توانند قهرمان شوند.

شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن

اگر در فوتبال ما بزرگتر‌ها پیش قدم می‌شدند این اتفاقات رخ نمی‌داد. البته متاسفانه یک نفر باید برزگتر‌ها را کنترل کند. شما از پیشکسوتان پرسپولیس ۵ نفر را بخواهید و ببینید همه از آقای پروین انتقاد می‌کنند یا نه؟ امیر قلعه نویی و مایلی کهن هر دو زحمت کشیدند؛ به نظر من کوچکتر، این‌ها اختلافات را کنار بگذارند. از بزرگتر‌هایی که هستند می‌خواهم ورود کنند و این ماجرا را فیصله دهند. نمی‌دانم چرا یک نفر نمی‌آید. البته همانطور که گفتم بزرگتر‌ها هم بزرگتری نمی‌کنند. مثلا آقای پروین، شما چرا رفتی ختم همسر آقاز نوزی؟ زمان بازیگری ما همین آقای پروین می‌گفت اگر کسی پولدار بود جلوی پای او بلند نشوید و تعظیم نکنید، اما الان چگونه است می‌رود ختم آقای زنوزی که هیچ ارتباطی با ایشان ندارد؟ مربی اش بوده؟ بازیکنش بوده؟ چه ربطی به هم دارند؟

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋