دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

سرنوشت مادر گمشده پس از 30 سال بررسی می شود

سرنوشت زن گمشده با شکایت دخترش که از دو دایی و خاله‌اش به اتهام قتل شکایت کرده است پس از ۳۰ سال بررسی می‌شود.

 

جوان آنلاین: سرنوشت زن گمشده با شکایت دخترش که از دو دایی و خاله‌اش به اتهام قتل شکایت کرده است پس از ۳۰ سال بررسی می‌شود. 

صبح دوشنبه، چهاردهم اسفند‌ماه، دختر ۴۰ ساله‌ای به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دو دایی و خاله‌اش به اتهام قتل مادرش شکایت کرد. 

وی در توضیح ماجرا گفت: «۱۰ ساله بودم که پدر و مادرم با هم اختلاف پیدا کردند و از هم جدا شدند. من با پدرم زندگی می‌کردم و مادرم از تهران رفت. پس از این چند باری مادرم را دیدم و بعد هم پدرم مدعی شد که مادرم از تهران رفته و از محل زندگی‌اش بی‌خبر است. هر سال که بزرگ‌تر می‌شدم، دلم برای مادرم بیشتر تنگ می‌شد و دوست داشتم او را از نزدیک ببینم، اما پدرم برای دومین بار ادعا کرد مادرم از ایران به خارج از کشور مهاجرت کرده است و من دیگر نمی‌توانم او را ببینم. دلتنگی برای مادرم تمامی نداشت و هر روز و شب به فکرش بودم و احتمال می‌دادم پدرم برای اینکه به مادرم عادت نکنم به من دروغ گفته که او به خارج از کشور رفته است. چند روز قبل به سراغ پدرم رفتم و به او گفتم، من الان ۴۰ سال سن دارم و تو هم در دوران سالخوردگی به‌سر می‌بری، دوست دارم از سرنوشت مادرم اطلاع پیدا کنم. از او خواستم واقعیت را به من بگوید تا بتوانم مادرم را پیدا کنم و او را در آغوش بگیرم.»

وی ادامه داد: «چند روزی اصرار کردم و در نهایت پدرم مدعی شد مادرم را دو دایی و خاله‌ام به قتل رسانده‌اند. پدرم گفت پس از اینکه مادرم از ما جدا شد، همراه دو دایی و خاله‌ام در اطراف تهران زندگی می‌کرد، اما آن‌ها با هم اختلاف زیادی داشتند. او گفت چند باری به دیدن مادرم رفته تا بعد مرا پیش او ببرد، اما هر بار که پیش مادرم رفته، دیده مادرم حال خوبی ندارد و متوجه شده که برادران و خواهرش او را به شدت کتک زده‌اند. پدرم آخرین بار که به سراغ مادرم می‌رود، متوجه می‌شود که او ناپدید شده است. پدرم می‌گوید احتمالاً دایی‌ها و خاله‌ام، مادرم را به قتل رسانده‌اند. الان من از دایی‌ها و خاله‌ام به اتهام قتل مادرم شکایت دارم. می‌خواهم از آن‌ها تحقیق شود تا از سرنوشت مادرم باخبر شوم.»

با شکایت دختر جوان، قاضی حسین گودرزی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به مأموران دستور داد ضمن استعلام از ثبت‌احوال مشخص کنند زن گمشده زنده است یا فوت کرده است. همچنین قرار شد مأموران دایی‌ها و خاله شاکی را شناسایی و از آن‌ها تحقیق کنند.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋