دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

علی بیرانوند را از فوتبال حذف کنید تا همه مشکلات کشور حل شود!

علیرضا بیرانوند در بازی با آلومینیوم اراک فاحش‌ترین اشتباه ممکن را مرتکب شد و مقصر اصلی شکست تیمش لقب گرفت.

برترین‌ها: علیرضا بیرانوند در بازی با آلومینیوم اراک فاحش‌ترین اشتباه ممکن را مرتکب شد و مقصر اصلی شکست تیمش لقب گرفت. بیرانوند روزهای خوبی را سپری نمی‌کند؛ او به‌طور واضحی تمرکزش را از دست داده و این روزها به‌سختی می‌توان او را به‌عنوان یکی از بهترین‌های آسیا معرفی کرد. دلیلش می‌تواند موارد متعددی باشد، ولی هم‌زمانی افت این روزهای او با نتایجی که تیم ملی این اواخر کسب کرده، ذهن‌ها را به این سمت می‌برد که آیا سیستم جدیدی که امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران پیاده کرده باعث افت دروازه‌بان پرسپولیس شده است؟ درست است که گل‌خوردن از فاصله 40‌متری را نباید به پای اتفاق‌های تاکتیکی گذاشت، ولی موردی که خیلی مشهود است این است که بیرانوند آمادگی همیشگی را ندارد. آمار نشان می‌دهد بیرانوند دیگر آن دروازه‌بان وحشتناک برای مهاجمان نیست و حالا راحت‌تر از زمان‌های دیگر دروازه‌اش گشوده می‌شود.

علی بیرانوند را از فوتبال حذف کنید تا تمام مشکلات کشور حل شود!

سیستم تهاجمی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باعث شد که بیرانوند فقط یک کلین‌شیت داشته باشد و در تمام بازی‌ها دروازه‌اش باز شد.

البته خود بیرانوند هم کم مقصر نیست؛ چرا این تیم ملی را که هیچ افتخاری کسب نکرده را بهترین نسل فوتبال ایران می‌داند، چرا بر خلاف مردم که از نتیجه‌ای که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کسب کرده و ناراضی هستند نظر می‌دهد؟ البته برخی با کارشناسی‌های عجیب و غریب خود می‌گویند با قلعه نویی در تیم ملی به مشکل خورده و گلی که از قطر و معزعلی خورد و منجر به حذف تیم ملی شده را از قصد خورده تا سرمربی تیم ملی را زمین بزند؛ که این جز یک شیطنت رسانه‌ای در جهت تخریب سنگربان اول تیم ملی نمی‌باشد.

علی بیرانوند را از فوتبال حذف کنید تا تمام مشکلات کشور حل شود!

نکته دیگری که باعث شده بیرانوند مورد انتقاد قرار بگیرد به اتفاقات پس از رفتن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برمی‌گردد. او بجای اینکه مدیریت را ترغیب کند که یک مربی بهتر با کلاس جهانی برای پرسپولیس بیاورد، با چند بازیکن تیم کشی می‌کنند و دستیار یحیی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنند. خب وظیفه بازیکن مگر انتخاب سرمربی برای تیم است؟

حواشی اطراف سنگربان اول پرسپولیس و تیم ملی با گل عجیب و دور از انتظاری که از آلومینیوم خورد به اوج رسید.

کسی نمی‌تواند بگوید او روی خوردن این گل مقصر نبوده و عامل اصلی باخت پنج‌شنبه شب در اراک نیست، اما هر دروازه‌بان بزرگی هم ممکن است اشتباه کند. بیرانوند هم به خاطر اعتماد به نفس بالا و گاها بیجای خود چنین اشتباهاتی مرتکب می‌شود، اما نباید نقش بیرانوند را در موفقیت‌های چند ساله پرسپولیس به خصوص در فصل گذشته فراموش کرد.

شیطنت‌ها در جهت تخریب علیرضا بیرانوند به حدی رسیده که عکس او با مالک کوروش کمپانی را منتشر می‌کنند. خب کلی بازیگر و سلبریتی هم پول گرفته‌اند و برای آنها تبلیغ کرده‌اند، اما بیشتر چهره او در فضای مجازی بولد شده است که این امر را می‌توان پروژه جدید برای حاشیه‌سازی بیشتر برای علی بیرو دانست. البته افراد مشهوری مانند بیرانوند باید قبل از انجام هر گونه تبلیغات، تحقیقات لازم را درباره شرکتی که قصد ترغیب مردم به خرید از آن را دارد به عمل آورد تا بعدا دچار دردسر نشود.

علی بیرانوند را از فوتبال حذف کنید تا تمام مشکلات کشور حل شود!

بیرانوند قبلا هم حواشی کم نداشته است؛ زمانی به هواداران پرسپولیس هیس نشان می‌داد، یا در ابتدای فصل یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد و قرار بود به تیم رقیب بپیوندد. این دروازه‌بان را خیلی‌ها به خاطر سادگی و صداقتش دوست دارند؛ از خاکی بودنش و سختی‌هایی که کشیده تا به این جایگاه برسد تعریف می‌کنند. با این حال بیرانوند اگر خود را گلر بهترین نسل تاریخ فوتبال می‌داند و خود را از ناصرخان حجازی و عابدزاده بالاتر می‌داند، باید کمی پخته‌تر عمل کند و اسیر حواشی نشود.

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋