دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

وقتی ستاره استقلال مقابل داور بازی با پرسپولیس به سیم پایانی برخورد کرد

پنالتی بحث برانگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان با واکنش شدیدی از سوی این تیم همراه بود تا بازی برای دقایقی به چالش کشیده شود.

صد آنلاین: استقلال خوزستان که علیرغم نمایش خوبی که برابر سپاهان نساجی طی دو دیدار قبلی خود داشت،  در کسب نتیجه با بدشانسی مواجه شده بود نمی‌خواست این اتفاق برابر پرسپولیس برای آنها تکرار شود. آنها دو بار توسط گلزنی جواد آقایی پور به گل دست یافتند که هر دو بار البته از سوی پرسپولیسی‌ها جبران شد تا در نهایت با تساوی ارزشمندی این جدال را پایان دهند و امیدوار به آینده باشند.

حسین احمدی مدافع جوان و ۲۳ ساله استقلال خوزستان یکی از جوانانی است که در این فصل از سوی سیروس پورموسوی فرصت حضور در ترکیب آبی‌ها را به دست آورده و در جدال با پرسپولیس نیز تلاش زیادی داشت تا تیمش را به نتیجه دلخواه برساند و برابر مهاجمان پرتعداد سرخپوش روز سختی را در استادیوم غدیر پشت سر گذاشت. احمدی البته همانند دیگر بازیکنان در این بازی بارها نسبت به تصمیمات عرب براقی معترض بود و در نهایت نیز به این شکل روبروی داور بازی قرار گرفت.

پورموسوی که با چالش غیبت هفت بازیکن تاثیرگذارش به دلیل محرومیت و مصدومیت مواجه بود، در نهایت اما در نمایشی قابل تحسین توانست مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته را در اهواز ناکام بگذارد و با یک امتیاز ارزشمند از این جدال خارج شود.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋