دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

غول های نروژی به کابوس یونایتد در تئاتر رویاها تبدیل شدند

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری مقابل منچستریونایتد در هفته دهم لیگ برتر انگلیس با ۲ پله صعود به رده سوم صعود کرد و در فاصله ۲ امتیازی صدر جدول قرار گرفت.

ایرنا: در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی با هم روبه‌رو شدند که سیتی پیش از این دیدار با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول و یونایتد هم با ۱۵ امتیاز در رده هشتم قرار داشت. سیتی که هفته گذشته با پیروزی برابر برایتون از بحرانی که با ۲ باخت متوالی گرفتارش شده بود، عبور کرد، به دنبال ادامه این روند بود. در سوی دیگر یونایتد هم که در ۲ بازی آخرش پیروز شده بود، سومین پیروزی را هدف گرفته بود.

با وجود بازی در اولدترافورد، این سیتیزن‌ها بودند که برتر نشان دادند و در دقیقه ۲۶ توسط ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی، یک بر صفر پیش افتادند. نیمه اول با برتری یک بر صفر سیتی به پایان رسید و هواداران یونایتد در نیمه دوم چشم به جبران گل خورده داشتند.

غول نروژی در تئاتر رویاها، کابوس یونایتد شد

در نیمه دوم هم باز شاگردان پپ گواردیولا بودند که توانستند در دقیقه ۴۹ باردیگر توسط هالند، اختلاف را بیشتر کنند و ۲ بر صفر پیش بیفتند. فیل فودن هم در دقیقه ۸۰ گل سوم سیتی را وارد دروازه آندره اونانا کرد تا یونایتد در آستانه یک شکست سنگین خانگی قرار بگیرد.

تلاش‌های یونایتد در دقایق کوتاه باقی مانده هم به جایی نرسید تا در نهایت منچسترسیتی ۳ بر صفر منچستریونایتد را در مهم‌ترین بازی هفته دهم شکست دهد و فاصله‌اش را با صدر کمتر کند.

سیتی با این برد ۲۴ امتیازی شد و با وجود امتیاز برابر با آرسنال به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت تا اختلافش با تاتنهام ۲۶ امتیازی و صدرنشین به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

منچستر هم که با این شکست، نوار ۲ برد متوالی خود را قطع‌شده دید، با ۱۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.


پیش از این دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ناتینگهام فارست رفت که این دیدار حساس ۳ بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

غول نروژی در تئاتر رویاها، کابوس یونایتد شد

در نیمه اول در دقیقه ۳۱ دیوگو ژوتا گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ۴ دقیقه بعد داروین نونیز گل دوم تیمش را به ارمغان آورد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۷ محمد صلاح که فصل درخشانی را سپری می‌کند، گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی هم به سود میزبان به پایان رسید. با این برد لیورپول ۲۳ امتیازی شد و در جایگاه سوم ایستاد.

در دو دیگر دیدار همزمان برایتون برابر فولام به تساوی یک بر یک رسید و استون ویلا هم توانست ۳ بر یک لوتون را شکست بدهد.

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋