دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

سفارت ایران در دانمارک بیانیه ای صادر کرد

در بیانیه سفارن ایران در دانمکارک آمده است، در طول شش روز مرگ و ویرانی بی‌امان، حدود ۶۶۰۰ بمب به وزن بیش از ۴۵۰۰ تن بر روی اهداف غیرنظامی غزه فروریخته شده که منجر به کشته شدن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جمله ۵۰۰ کودک و ۲۶۷ زن و همچنین ۱۲ نفر از کارکنان سازمان ملل شده است.

ایسنا : در بیانیه سفارن ایران در دانمکارک آمده است، در طول شش روز مرگ و ویرانی بی‌امان، حدود ۶۶۰۰ بمب به وزن بیش از ۴۵۰۰ تن بر روی اهداف غیرنظامی غزه فروریخته شده که منجر به کشته شدن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جمله ۵۰۰ کودک و ۲۶۷ زن و همچنین ۱۲ نفر از کارکنان سازمان ملل شده است.

سفارت جمهوی اسلامی ایران در کپنهاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مساله فلسطین تنها با پایان دادن به اشغالگری، مجاب نمودن رژیم صهیونیستی بر توقف سیاست‌های توسعه‌طلبانه‌ی خود و احقاق حقوق حقه و ذاتی مردم فلسطین، قابل‌حل است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«اسرائیل از زمان اعلان جنگ به غزه در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳، با نقض آشکار قوانین بین‌المللی، غذا، دارو، آب، سوخت و برق را به منطقه تحت محاصره غزه قطع کرده و نیروهایش بمباران هولناکی را با هدف گرفتن، از جمله، مناطق غیرنظامی، آغاز کرده‌اند.

در طول شش روز مرگ و ویرانی بی‌امان، حدود ۶۶۰۰ بمب به وزن بیش از ۴۵۰۰ تن بر روی اهداف غیرنظامی غزه فروریخته شده که منجر به کشته شدن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جمله ۵۰۰ کودک و ۲۶۷ زن و همچنین ۱۲ نفر از کارکنان سازمان ملل شده است. نزدیک به ۲۵ آمبولانس منهدم شده و بیش از ۶۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند. بیمارستان‌ها مملو از کشته و زخمی و در حال تبدیل شدن به سردخانه هستند.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋