دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چمن ورزشگاه آزادی برای نیمار بهتر می شود!

با اعلام شرکت توسعه و تجهیز چمن استادیوم آزادی برای بازی نساجی – الهلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

خبرورزشی: چمن استادیوم آزادی بعد از سال‌ها این فصل شرایط نا مساعدی پیدا کرده! این در حالی است که در سال‌های اخیر استادیوم آزادی همیشه مخمل بوده و به زعم خیلی‌ها بهترین چمن فوتبال کشور بود. به یکباره و با آغاز بازسازی استادیوم آزادی چمن این استادیوم شرایط بدی پیدا کرد که دلایل متعددی برای آن مطرح شد. برخی می‌گویند عمر چمن تمام شده و باید تعویض شود اما برخی هم بر این عقیده اند حضور ماشین آلات در استادیوم آزادی و عدم برنامه ریزی برای نگهداری از چمن موجب این وضعیت شده است.

به هر صورت شرکت توسعه و تجهیز قول داده که چمن استادیوم آزادی برای بازی با الهلال بهتر می‌شود. این وعده‌ای است که صادق درودگر، مدیر عامل باشگاه نساجی آنرا بر زبان آورد. او گفت: روند ترمیم و بازسازی ورزشگاه رضایت‌بخش بوده و همچنین عملیات احیای چمن نیز به سرعت در حال انجام است و شرایط ورزشگاه بهتر از بازی پرسپولیس و النصر خواهد شد.

متاسفانه چمن استادیوم آزادی برای بازی با النصر اصلا آبروداری نکرد و موجب شد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم به شدت بعد از بازی از کیفیت چمن انتقاد کنند و گزارشگران و خبرنگاران عربستانی هم به این موضوع اشاره کردند.

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋