دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

پورعلی گنجی بعد از 12 سال و 3 ماه گل زد!

مرتضی پورعلی گنجی مقابل فولاد سومین گلش را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رساند

طرفداری: مرتضی پورعلی گنجی مقابل فولاد سومین گلش را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رساند

آخرین باری که مرتضی پورعلی گنجی در لیگ برتر فوتبال ایران موفق به گلزنی شد به ۴۵۶۲ روز قبل برمی گردد.

به گزارش طرفداری، مرتضی پورعلی گنجی بالاخره با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کرد تا پس از یک دهه موفق شده باشد در لیگ برتر فوتبال ایران دروازه حریفان را باز کند. مرور آمار حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در لیگ برتر فوتبال ایران مشخص می‌کند او در بازی با فولاد پس از ۱۴۹ ماه و ۲۴ روز موفق به گلزنی شده است.

دلیل این همه فاصله بین گلزنی های پورعلی گنجی نیز بی شک به مدت زمان دوری او از فوتبال باشگاهی ایران مربوط می شود. همان طور که می دانید او از سال ۲۰۱۵ دیگر در لیگ برتر ایران حضور نداشت و به تیم تیانجین چین پیوست. او به عنوان یک لژیونر تجربه حضور در تیم های تیانجین، السد قطر (سه فصل)، اوپن بلژیک (نیم فصل)، العربی قطر (یک سال و نیم) و شنجن چین (دوسال) توپ زد و در ابتدای لیگ ۲۲ بود به پرسپولیس آمد.

هرچند که در مجموع پورعلی گنجی به عنوان یک مدافع کم گلزنی کرده است به گونه ای که او تا پیش از بازی با فولاد تنها ۲ بار گلزنی کرده بود. یک بار روز ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ با پیراهن نفت تهران و در دقیقه ۶۹ گل دوم نفت را در لیگ دهم حرفه ای مقابل پیکان به ثمر رساند و آخرین گل او نیز به هفته سی و سوم همان لیگ دهم برمی‌گردد. پورعلی گنجی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ موفق شد دومین گل خود را با پیراهن نفت مقابل ذوب آهن به ثمر برساند و درنهایت ۱۲ سال و ۳ ماه و ۲۴ روز دیگر صبر کرد تا سومین گلش را در تاریخ لیگ با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده باشد.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋