اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» در دهمین طرح نیکوکاری خود با عنوان «مرکز مشاوره ویژه افراد دارای اتیسم» گامی دیگر برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای اتیسم برداشت.
برترینها: اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» در دهمین طرح نیکوکاری خود با عنوان «مرکز مشاوره ویژه افراد دارای اتیسم» گامی دیگر برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای اتیسم برداشت.
روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرحهای نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «در این طرح ۱۰۰,۰۰۰ مرتبه مشارکت شده و در مجموع مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای راهاندازی مرکز مشاوره ویژه افراد اتیسم پرداخت شده است.»
مرکز مشاوره آنلاین ویژه افراد دارای اتیسم (هات لاین)
اتیسم اختلالی است که از زمان تشخیص تا پایان عمر همراه فرد میماند. دلایل متعددی وجود دارد که میتواند فرد دارای اتیسم را در هر ساعتی از شبانهروز دچار بههمریختگی کند؛ عواملی مانند صدای ناهنجار از بیرون منزل، تغییر فصل، هوای نامطلوب، بیخوابی، چالش با اعضای خانواده، بلوغ و غیره.
در این طرح نیکوکاری اسنپ با همراهی کاربران هزینههای راهاندازی واحد مشاوره آنلاین اتیسم تامین شد؛ با راهاندازی این مرکز، خانوادههای فرد دارای اتیسم میتوانند از خدمات مشاوره تخصصی آنلاین بهرهمند شوند.
ظرف یک ماه از آغاز به کار مرکز مشاوره ویژه افراد دارای اتیسم، ۵۲۳ تماس با این مرکز برقرار شده است.
این تعداد تماس در واقع تعداد دغدغههای حل شده، تعداد چالشهای رفع شده و تعداد خانوادههایی است که احساس تنهایی نکرده و با مشارکت اسنپ و کاربرانش همراهی کارشناسان این حوزه را داشتهاند.
اسنپ حامی اتیسم از گذشته تاکنون
طبق آمار در ایران از هر صد نفر یک نفر دارای اختلال اتیسم است، به همین دلیل علاوه بر طرح نیکوکاری «مرکز مشاوره ویژه افراد دارای اتیسم»، تیم اسنپ در سالهای گذشته نیز با هدف اطلاعرسانی و آگاهسازی جامعه در مورد اختلال اتیسم در قالب یک کمپین با عنوان «دنیای متفاوت من» با انجمن اتیسم ایران همکاری کرده است.
هدف از این کمپین فرهنگسازی و افزایش آگاهی جامعه در مورد اختلال اتیسم بود تا همه افراد جامعه این پیام را که دنیای افراد دارای اتیسم از دنیای دیگران کاملا متفاوت است درک کنند.
علاوه بر این اسنپ با استفاده از شبکههای اجتماعی خود تلاش میکند تا کاربران مسافر و راننده را با دنیا متفاوت افراد دارای اتیسم آشنا کند و روشهای تعامل مناسب را در برخورد با این افراد به کاربرانش آموزش دهد.
به گزارش روابط عمومی اسنپ در سالهای اخیر، این مجموعه طرحهای نیکوکاری متنوعی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت کاربران در باشگاه مشتریان (اسنپکلاب) اجرا کرده است. پیش از این نیز طرحهایی مانند «تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه کودکان دارای معلولیت» و «حمایت از کودکان بیسرپناه» در اسنپکلاب با استقبال گسترده کاربران روبهرو شده بود.
اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ تلاش دارد با شناسایی طرحهای موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه یاریرسان باشد. خیریهها و سازمانهای مردمنهاد میتوانند طرحهای پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.
پاسخ ها