دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دلار قطری در جیب مدیران استقلال؟

رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی مدعی شده که هوادار قطری یا ساکن در قطر استقلال به هر سه مدیرعامل، دلارهایی را پرداخت کرده است.

خبر ورزشی: رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی مدعی شده که هوادار قطری یا ساکن در قطر استقلال به هر سه مدیرعامل، دلارهایی را پرداخت کرده است.

حسین قربان‌زاده در هر دو مصاحبه خود بر این موضوع تاکید کرده که هوادار قطری یا ساکن در قطر استقلال به هر سه مدیرعامل، دلارهایی را پرداخت کرده که در هیچ جایی به ثبت نرسیده و سرنوشت این دلارها مشخص نیست. مدیران عامل سابق باشگاه استقلال نیز که این ادعا را کذب می‌دانند در این موضوع هم از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده‌اند.

این در حالی است که سالمی‌زاده هوادار قطری بود که پیش از این مصطفی آجورلو اعلام کرد در زمان وی برای سرمایه‌گذاری در ساخت یک استادیوم برای باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرد اما هیچ‌ وجهی به این باشگاه پرداخت نکرد. بر همین اساس مدیرعامل سابق استقلال در ششمین مورد از موضوعاتی که به‌عنوان دروغ و نشر اکاذیب مورد اشاره قرار داده از دادگاه درخواست کرده مستندات و مدارک ادعای قربان‌زاده در این مورد را بررسی کند که در کدام زمان و مکان و چه مبلغی به مدیرعامل وقت یا باشگاه استقلال کمک مالی شده که این کمک به ثبت نرسیده و محل هزینه‌کرد آن نامشخص است.

به نظر می‌رسد حسین قربان‌زاده که بسیاری در این مدت به دلیل مصاحبه‌های متعدد از وی انتقاد می‌کردند، برای اثبات شش مورد فوق و ارائه مستندات لازم در این خصوص کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋