دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خدای فوتبال با مستطیل سبز خداحافظی کرد

زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است.

ورزش سه: زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است.

میلان در بازی هفته پایانی سری آ امشب در سن سیرو به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی دست پیدا کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ مصدوم بود و به همین دلیل در بازی حضور نداشت. با این حال، تماشاگران در سن سیرو، مدیران باشگاه و هم‌تیمی‌هایش با او خداحافظی کردند.

این بازیکن 41 ساله حتی قبل از شروع بازی اشک می‌ریخت، اما پس از بازی در آغوش پائولو مالدینی قرار گرفت و به گریه کردن ادامه داد.

او در تلاش برای مقابله با اشک‌هایش خطاب به طرفداران حاضر در سن سیرو سخنرانی کرد و به طرز شگفت انگیزی اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‎‌کند.

ایبرا گفت: "خاطرات و احساسات زیادی در این ورزشگاه وجود دارد. اولین باری که رسیدم به من احساس خوشبختی دادید، بار دوم به من عشق دادید. می‌خواهم از خانواده‌ام و همه کسانی که به من نزدیک هستند به خاطر صبرشان تشکر کنم. می‌خواهم از خانواده دومم تشکر کنم. بازیکنان، مربی و کادرش به خاطر مسئولیتی که به من دادند."

تا آخر عمر میلانیستا خواهم بود

می‌خواهم از مدیران به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر کنم. آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین، این است که می‎‌‌خواهم از صمیم قلب از شما هواداران تشکر کنم. شما با آغوش باز از من استقبال کردید و من تا پایان عمر میلانیستا خواهم بود.

وقت خداحافظی است

وقت آن است که از فوتبال خداحافظی کنیم، اما نه با شما. خیلی سخت است، احساسات بسیار زیادی وجود دارد. اگر خوش شانس باشید شما را در اطراف می‌بینم. فورتزا میلان و خداحافظ."

زلاتان برای دومین دوره در ژانویه 2020 به میلان بازگشت. در مجموع، او در 163 بازی 93 گل به ثمر رسانده است که فصل گذشته به همراه روسونری قهرمانی در سری آ را به دست آورد. او در فصل 11-2010 هم قهرمانی در ایتالیا را به همراه این تیم جشن گرفته بود.

 خدای فوتبال از مستطیل سبز خداحافظی کرد

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋