deyarz.com

deyarz.com

ارزشیابی صرافی آبان تتر Aban tether

 

 

 

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

اطلاعاتی درباره ی معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر

 

برای کار در بازارهای مالی لازم است اطلاعاتی درباره ی معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر داشته باشید. صرافی آبان تتر یک صرافی ایرانی بوده که به معامله گران این فرصت را می دهد تا در (بازارهای مالی) خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال امروزه بسیار پرطرفدار و پر سود است به شرط آنکه از صرافی مطمئن و معتبر برای انجام کارها استفاده شود.
در این مقاله قرار است به معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر بپردازیم تا سطح اطلاعات در این زمینه بالا رود. با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال افراد تمایل زیادی دارند تا در این زمینه فعالیت کنند. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتما باید از صرافی ها کمک بگیرید. از آنجایی که تحریم های زیادی برای ایران در نظر گرفته شده است،
برای معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر این نکته حائز اهمیت است که این صرافی از امنیت بالایی برای انجام معاملات ارز دیجیتال برخوردار است.

 

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر

 

این صرافی در سال 1397 توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پایه گذاری شد. آدرس سایت این صرافی به نشانی abantether.com می باشد، کافی است وارد سایت مربوطه شوید و از محیط زیبا و ساده که به زبان فارسی طراحی شده است استفاده کنید. پشتیبانی به موقع این سایت و همچنین امنیت بالای آن وجه تمایز این صرافی نسبت به سایر صرافی است.

 

نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر

نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر بسیار آسان بوده و شامل مراحل زیر می باشد :

⦁ در مرحله ی اول لازم است وارد سایت شده و شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. نگهداری از این کد تا پایان روند ثبت نام الزامی است.
⦁ مرحله ی بعد نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر تکمیل کردن فرآیند احراز هویت است. البته اگر قصد معامله به تتر را دارید احتیاج به احراز هویت نیست. بعد از انتخاب گزینه ی احراز هویت در سمت چپ بالای کادر، شما باید مشخصات فردی را وارد و (تصویر کارت ملی) خود را ارسال نمایید و در نهایت روی دکمه ی ثبت بزنید.
⦁ در مرحله ی آخر نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر (متنی توسط صرافی) برای شما ارسال می شود که شما باید آن را دست نویس کنید. حال با در دست داشتن این دست نویس، کارت ملی و کارت بانکی از خود عکسی سلفی بگیرید و آن را آپلود کنید. در این مرحله به قوانینی که صرافی بیان می کند توجه داشته باشد و شماره کارت بانکی و شبا را نیز وارد کنید:

ثبت نام و افتتاح حساب

 

تفاوت صرافی آبان تتر با سایر صرافی ها

تفاوت صرافی آبان تتر با سایر صرافی ها در این است که شما در این صرافی ارزهایی را که قصد فروششان را دارید با (بالاترین قیمت) می توانید بفروشید. در نقطه ی مقابل ارزهای عرضه شده را با (کمترین قیمت) می توانید خریداری کنید. امنیت بالای این صرافی وجه تمایز دیگر این صرافی است.

 

اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر

در این قسمت اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر را مورد بررسی قرار می دهیم. این صرافی در حال حاضر پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال را به عهده دارد. آبان تتر فعالیت خود را با معاملات تتر شروع کرد و روز به روز فعالیت های خود را گسترش داد. به دلیل اینکه کار کردن در محیط این صرافی بسیار آسان است کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.
اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر مدیون نیروهای تحصیل کرده و حاذقی است که با تلاش فراوان سعی می کنند عملکرد صرافی را بهبود بخشند. این صرافی بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. این امکان را نیز فراهم کرده است که با استفاده از نظر کاربران ارزهای بیشتری را نیز به لیست خود اضافه کند.

با کلیک بر روی لیست کامل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ، مشخصات آنها را مطالعه کنید.

 

مزایا و معایب صرافی آبان تتر 

مزایا و معایب صرافی آبان تتر به شرح زیر است :

مزایا:
⦁ امکان خرید ارزهای دیجیتال با حساب ریالی
⦁ احراز هویت سریع و آسان
⦁ سرعت و امنیت بالا
⦁ انجام معاملات بدون محدودیت
⦁ قیمت مناسب و لحظه ای ارزهای دیجیتال
⦁ مشاهده ی تراکنش ها
⦁ امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال
⦁ انتقال داخلی رمز ارز با کارمزد صفر برای کاربران
معایب :
⦁ نداشتن آموزش های کافی برای فعالیت در صرافی
⦁ نداشتن تیکت پشتیبانی
⦁ نداشتن کیف پول اختصاصی

 

کلام آخر 

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر در این مقاله ذکر شد. پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی سبب شده تا کاربران با خیال راحت معاملات خود را در این صرافی انجام دهند. به تازگی اپلیکیشن این صرافی برای گوشی های اندروید طراحی شده است که سبب شده کنترل معاملات راحت تر صورت گیرد.
این صرافی در تلاش است که با کامل تر کردن محتوای سایت خود رضایت کاربران خود را بیشتر جلب کند. به طور مثال داشتن (برنامه های آموزشی) داخل سایت برای افراد مبتدی که به تازگی وارد این عرصه شده اند از جمله خدمات این سایت خواهد بود.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

deyarz.com
deyarz.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋