deyarz.com

deyarz.com

معرفی و بررسی صرافی بیت پین Bitpin

 

 

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی بیت پین Bitpin

تاریخچه تاسیس صرافی بیت پین Bitpin به سال 1399 برمی گردد. در این سال این بازار بی واسطه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با یک ساختار رمز گذاری شده به رقابت با سایر صرافی های داخلی و خارجی پرداخت. هدف اعلام شده صرافی بیت پین فراهم آوری یک بستر امن و اعتمادپذیر برای معاملات ارزی کاربران داخلی تعریف شده است.

 

امنیت : دغدغه ی اصلی معامله گران

یکی از دغدغه های کاربران صرافی ها امنیت آنها است. از این رو صرافی بیت پین Bitpin پیش از هر چیز کوشیده است که ساختارهای امنیتی خود را برای استفاده کاربران خود ایمن سازد. سامانه احراز هویت یکپارچه یکی راهکارهای آن برای ایمن سازی معاملات دیجیتال است. علاوه بر این سعی شده است که سامانه احراز هویت در عین نفوذ ناپذیر بودن، آسان نیز باشد. این پلتفرم ایرانی داد و ستد ارز دیجیتال، یک رابط کاربری ساده دارد. در جهان دیجیتال سادگی منافاتی با ساختارهای ایمن و ضد هک شدن ندارد. یک سیستم ایمنی خوب در عین حال باید ساده باشد تا کاربران بتوانند تراکنش های خود را با سرعت بازارهای مالی جهانی هماهنگ کنند. در پلتفرم بیت پین نیز روند شناسایی دو مرحله آن یا Two Factor Authentication امنیت تراکنش های شما را تامین می کند و در عین حال روند سریع تراکنش ها، داد و ستد های شما را با روند پر شتاب داد و ستدهای جهانی همگام نگه می دارد. جهت ثبت نام در صرافی بیت پین Bitpin ابتدا به لینک زیر بروید:

ثـبـت نـام و افتتاح حساب

 

صرافی بیت پین Bitpin و موسسان آن

موسسان صرافی بیت پین Bitpin اسماعیل ثنایی، امیرحسین مردانی، علی جهانی، حسین بندبنی و عرفان لاجوردی هستند. دفتر مرکزی این صرافی در تهران واقع گشته است. یکی از افتخارات صرافی بیت پین کسب عنوان برترین شرکت دانش بنیان از طرف منطقه آزاد تجاری و اقتصادی انزلی است.

 

صرافی بیت پین Bitpin یک پلتفرم در سه نسخه

یکی از بارزترین ویژگی های صرافی بیت پین Bitpin این است که با وب، آی او اس و اندروید کاملا سازگار است. در نتیجه هم از راه رایانه های شخصی تان می توانید به آن دسترسی داشته باشید و هم اینکه آن را بر گوشی همراه تان راه اندازی نمایید. این ویژگی با پشتیبانی شبانه روزی تکمیل شده است. این صرافی یک تیم پشتیبانی 24 ساعته را مهیا کرده است که در همه ساعات روز پاسخگوی شما باشند.

 

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال

با این حال آنچه موفقیت یک صرافی من جمله اعتبار صرافی بیت پین Bitpin را تضمین می کند، پشتیبانی آن از ارزهای دیجیتال گوناگون است. هر چه تعداد این ارزهای ارائه شده بیشتر باشد، طبعا رضایت مشتریان صرافی هم به همان نسبت بالا می رود. صرافی بیت پین Bitpin هم با توجه به اهمیت این کار، از بیشتر رمز ارزهای شناخته شده و پرآوازه جهان ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. شما با این پلتفرم معاملاتی می توانید داد و ستدهای خود را با جفت ارزهای گوناگون نیز انجام دهید.

 

یک امکان ویژه : صرافی بیت پین Bitpin و خرید آسان

یکی از جالب ترین گزینه هایی که در صرافی بیت پین Bitpin گنجانده شده، گزینه خرید آسان است. شما به عنوان کاربر این صرافی می توانید ارزهای دیجیتال خود را به شکلی کاملا مستقیم به تومان خریداری کنید یا آن را به تومان برگردانده و به فروش برسانید.

 

سطح های دسترسی و ویژگی های صرافی بیت پین Bitpin

در این مرحله از آموزش صرافی بیت پین Bitpin به سطح های دسترسی می پردازیم. صرافی بیت پین برای کاربران خود 6 سطح کاربری تعریف کرده است. پنج عدد از این سطح ها حقیقی و یکی حقوقی است. این نوع تفکیک سطوح بر پایه سطح دسترسی و فرایند احراز هویت انجام گرفته است. ثبت نام در صرافی بیت پین Bitpin پا به پای افزایش سطح ها پیچیده تر می شود. نحوه خرید و فروش در صرافی بیت پین Bitpin بستگی تامی به سطح دسترسی شما دارد.

 

سطح اول

سطح اول یا سطح 1 پایین ترین سطح ایمنی را در صرافی بیت پین Bitpin دارد. در این سطح کاربر به فرایند احراز هویت نیازی ندارد. ورود به صرافی در این سطح از کاربری بسیار آسان است. تنها کافی است که کاربر شماره همراه یا ایمیل خود را وارد کرده و روند ثبت نام را تکمیل کند. دسترسی سطح 1 با خود محدودیت هایی به همراه دارد. مانند اینکه کاربر تنها می تواند تا 50 میلیون تومان واریز داشته باشد. این سطح به کاربران اجازه برداشت نمی دهد.

سطح دوم

سطح دوم دسترسی در صرافی بیت پین به کاربران اجازه می دهد که به خرید و فروش یا به اصطلاح ترید ارزهای دیجیتال بپردازند. اما شرط اولیه آن احراز هویت کاربر است. برای احراز هویت هم این پلتفرم معاملاتی از شما می خواهد اطلاعات شخصی ویژه ای را در اختیار آن قرار دهید. این اطلاعات شامل یک حساب بانکی که باید به نام کاربر باز شده باشد. تصویری از کارت ملی کاربر و شماره همراهی که به نام کاربر ثبت شده باشد. در این سطح شما می توانید به صورت نامحدودی رمز ارز دیجیتال واریز کنید. اما واریز تومانی شما نمی تواند از ۱۰۰ میلیون تومان تجاوز کند. در هر ۲۴ ساعت نیز تنها می توانید یک میلیون تومان برداشت داشته باشید.

 

سطح سوم دسترسی در صرافی بیت پین Bitpin

در سطح سه دسترسی صرافی بیت پین Bitpin نیز به احراز هویت نیاز دارید. همان مدارک قبلی به اضافه یک تعهد نامه در این سطح لازم است. محدودیت برداشت ریالی در این سطح از دسترسی 1 و2 بسیار کمتر است. کاربران می توانند تا 200 میلیون تومان برداشت داشته باشند.

 

سطح های چهار و پنج

پس از اینکه یک ماه در سطح سوم فعالیت مستمر داشتید، شرایط ورود به سطح چهار را در صرافی بیت پین Bitpin پیدا می کنید. سطح 4 و سطح 5 هر دو سطح های ویژه صرافی به شمار می روند. برای ورود به سطح 5 نیز شرط صرافی بیت پین، یک ماه فعالیت در سطح 4 است. امتیاز سطح 4 این است که کاربر می تواند تا 500 میلیون تومان در روز برداشت داشته باشد. سطح 5 نیز امکان برداشت تا سقف یک میلیارد تومان را به کاربر می دهد. ولی برای اینکه به این سقف از برداشت برسید باید دست کم دویست میلیون تومان تراکنش داشته باشید. علاوه بر آن شرط ویژه این سطح از دسترسی امضای یک قرارداد حضوری در صرافی است. برای سطح 4 نیز شما باید سند مکان سکونت تان را ارائه کنید.
سطح حقوقی یا سطح ششم دسترسی، سطح شرکتی نام دارد. این سطح همانگونه که از نامش پیداست، به شرکت هایی اختصاص دارد که مایلند در صرافی بیت پین سرمایه گذاری کنند. نماینده شرکت باید رسما خود را به صرافی معرفی نموده و مدارک خود را بارگذاری نماید.

جهت افتتاح حساب در صرافی قابل اعتماد با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال ، صرافی ها را مشاهده کنید.

 

 

کارمزد و امتیازهای آن

کارمزد در صرافی بیت پین Bitpin با تراکنش های کاربران رابطه معکوس دارد. هر چه میزان داد و ستد بیشتر باشد به همان نسبت کارمزد دریافت شده نیز سیری نزولی خواهد داشت. در جدول زیر کارمزدها و رابطه آنها با سطح های شش گانه نمایش داده شده است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com
 

deyarz.com
deyarz.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋