deyarz.com

deyarz.com

کارکرد صرافی کوکوین

 

 

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

ثبت نام در صرافی کوکوین

 

ثبت نام در صرافی هدف اصلی این متن است. اگر به موضوعاتی مانند آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، kucoin علاقه‌مند هستید، این نوشتار را با دقت بخوانید. کارشناسان ما به خوبی درباره ثبت نام در صرافی کوکوین به شما آموزش خواهند داد. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله به مفاهیم مهمی چون برداشت از صرافی کوکوین و نصب صرافی کوکوین و غیره آشنا شوید. اما قبل از این که به موضوع آموزش صرافی کوکوین، بپردازیم، بهتر است اطلاعات کلی درباره این نوع ارز به شما ارائه دهیم.

ثبت نام و افتتاح حساب

اطلاعاتی درباره صرافی کوکوین

ثبت نام در صرافی زمانی اهمیت می‌یابد که ما تصمیم گرفته باشیم، پس از نصب صرافی کوکوین، در سایت ویژه آن ثبت نام کرده و سرمایه‌مان را وارد اکانت کاربری خود نماییم. این سرمایه پس از مدتی شروع به کار کرده و برای ما در صورتی که کاملا با بازارهای ارز دیجیتال آشنایی داشته باشیم و آموزش لازم را ببینیم کسب درآمد خواهد کرد. متاسفانه در برخی از سامانه‌ها اشاره‌ای به محدودیت‌ها، نقص‌ها و حتی مزایای صرافی کوکوین نشده است. لذا کارشناسان ما وظیفه خود دانسته‌اند تا اطلاعات جامعی درباره ورود به صرافی کوکوین، خدمت شما ارائه دهند. صرافی کوکوین در سال دو هزار و هفده ۲۰۱۷ و در ماه مِی تاسیس شد. این صرافی به مشتریانش این اجازه را داد تا از این طرح برای داد و ستدهای خود کمک بگیرند. صرافی کوکوین، فعالیت های رسمی خود را از سال دو هزار و سیزده ۲۰۱۳ آغاز کرده بود اما سال‌ها گذشت تا این که این صرافی توانست نتیجه خوبی بدست آورد. در حال حاضر، از نظر کارشناسان مربوطه، در میان لیست صرافی های ارز دیجیتال، بهترین صرافی برای ترید، کوکوین می‌باشد. از همین رو کارشناسان این سایت نیز ثبت نام در صرافی کوکوین را به شما پیشنهاد می دهند؛ زیرا از بین دیگر صرافی ها، بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها، کوکوین می باشد. این صرافی پلتفرمی دارد که ضمن امنیت بالا، استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان ارزیابی شده است. ناگفته نماند، از همان سال‌های ابتدایی شروع به کار صرافی کوکوین، این سطح از اعتماد بدست آمده است.

 

پیش از ثبت نام در صرافی کوکوین به این نکات توجه فرمایید!

 

قبل از ثبت نام در صرافی و پیش از ورود به صرافی کوکوین خوب است بدانید، متاسفانه این صرافی نیز مانند صرافی بایننس، ایران را از فعالیت در این صرافخانه تحریم کرده است. بنابراین جهت وارد شدن به سامانه، لازم است از یک فیلتر شکن با آی پی ثابت استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود برای ورود به سامانه، هرگز از آی پی ایالات متحده، انگلستان و آلمان کمک نگیرید. همچنین، هرگز شماره گوشی خود را در سامانه کوکوین وارد ننمایید؛ در غیر این صورت اکانت شما مسدود خواهد شد. با ایمیلی ثبت نام کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشد و پسورد آن را در جایی مطمئن بگذارید. پس از این که در سایت ثبت نام کردید، بلافاصله یک کد رفرال کوکوین یا کد معرف به شما تعلق می‌گیرد.

آموزش وارد شدن به سایت اصلی صرافی کوکوین

بهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال خارجی کدامند؟ برای بررسی بر روی مطلب کلیک کنید.

بعد از ثبت نام در صرافی، نخست قسمت ایمیل را انتخاب نمایید. بعد ایمیل خود را درج کرده و گزینه SEND CODE را انتخاب نمایید. یک شناسه شش رقمی که تنها شصت ثانیه مهلت زمانی دارد برای شما فرستاده می‌شود. بعد از درج شناسه، گذرواژه خود را کلیک نمایید. دقت کنید که رمز عبور می‌بایست در بردارنده اعداد و حروف بزرگ و کوچک به زبان انگلیسی باشد. بعد قسمت SIGN UP را انتخاب نمایید. در این جا کار ثبت نام شما در این صرافی به پایان رسیده است و شما می‌توانید تجربه واریز و برداشت در صرافی کوکوکین، را آغاز نمایید. البته در ادامه به دیگر موارد آموزشی مانند برداشت از صرافی اشاراتی خواهیم داشت.

آموزش برداشت از صرافی کوکوین

 

 

پس از این که مراحل ثبت نام در صرافی را به پایان رساندید، می‌توانید با تهیه کیف پول کوکوین اقدام به خرید ارز در کوکوین نمایید. صرافی کوکوین برای ایرانیان، از آن جهت مناسب است که امکان برداشت کوکوین با موبایل نیز وجود دارد. خوشبختانه یکی دیگر از امکانات خوب این صرافی مشاهده درصد سود و زیان در کوکوین می باشد. برای این که بتوانید سود خود را از این صرافی برداشت کنید، باید این مراحل را انجام دهید: ⦁ به اکانت کاربری وارد شده و گزینه برداشت را کلیک کنید. از فهرستی که در بالای سایت وجود دارد، Asset” را کلیک نمایید. در مرحله بعدی Withdraw” را انتخاب کنید. ⦁ برای فعال کردن داده‌های امنیتی لازم است قسمت Edit را فعال نمایید. ⦁ حالا باید ارزی که مدنظر شماست، انتخاب کرده و از قسمت Network ، جهت انتقال ارز شبکه مورد نظر را انتخاب نمایید. ⦁ میزان ارزی را که لازم دارید باید از بخش“Amount” دریافت نمایید. ⦁ در قسمت Remark نیز چنانچه نشانی کیف پول مقصد، تک یا ممو می‌باشد حتما در این بخش ذکر نمایید. حالامی‌توانید گزینه برداشت را بزنید. ⦁ جهت تایید داده‌ها و برداشتن ارز لازم است شناسه و کد یکبار مصرفی را که به ایمیل شما فرستاده می‌شود، در نرم افزار Google Authenticator درج نمایید. ⦁ در پایان نیز گزینه Confirm” را بزنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

deyarz.com
deyarz.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋