deyarz.com

deyarz.com

معرفی و بررسی کارگزاری آرون گروپس

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

نقد و بررسی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس  Aron Groups  یکی از بروکرهای محبوب ایرانیان است که فعالیت خود را از سال 2018 شروع کرده و به صورت رسمی و پس از دو سال کسب تجربه، توانست از سال 2020 خدمات مالی خود را بطور حرفه ای ارائه دهد.

در حال حاضر این بروکر دارای بیش از ۱۰ هزار معامله گر بوده و در کشور های مختلفی، نمایندگی دارد. این بروکر در کشور هایی نظیر ترکیه و امارات، به صورت رسمی نمایندگی دارد.

بروکر آرون گروپس، به بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر دنیا، خدمات خود را ارائه می دهد. این کشور ها از آسیای شرقی گرفته تا آفریقا و اروپا، از خدمات بروکر آرون گروپس استفاده می کنند. این بروکر دارای شماره ثبت 542LLC2020 بوده و موقعیت آن، در سنت وینسنت و گرنادین است.

 

نحوه افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

کاربرانی که قصد دارند در بروکر آرون گروپس حساب معاملاتی ایجاد کنند، باید ابتدا از طریق لینک زیر به سایت بروکر وارد شوند:  ثـبـت نـام و افتتاح حساب

 پس از ورود از طریق لینک بالا، فیلدهای موجود را بصورت کامل پر کنید و دکمه ادامه را بزنید.

در ادامه برای تکمیل پروفایل خود میبایست مراحل احراز هویت به صورت کامل انجام شود. ارائه کارت شناسایی معتبر برای ثبت نام در این سایت ضروری می باشد.

 

حساب های معاملاتی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس، برای اینکه بتواند نیازمندی و رضایت کاربران خود را بدست بیاورد، حساب های معاملاتی متنوع و گوناگونی را برای آن ها فراهم آورده است. به صورت کلی، پنج نوع حساب مختلف در این بروکر وجود دارد :

۱-نخستین حساب معاملاتی، حساب دمو می باشد که برای آزمایش و تست ابزار ها و محیط معاملاتی این بروکر در نظر گرفت شده و افراد مبتدی یا حرفه ای می توانند از آن استفاده نمایند.

۲- دومین حساب موجود در بروکر آرون گروپس، حساب نانو بوده که با میزان حداقل واریزی یک دلار فعال می شود و افراد می توانند تا اهرم ۱۰۰۰ در این حساب، معاملات خود را انجام دهند. اسپرد موجود در این حساب متناسب با معامله به صورت شناور بوده و می توان از این حساب بر روی دارایی های مالی مختلفی، استفاده کرد.

۳- سومین حساب موجود در این بروکر، حساب استاندارد است که با حداقل واریزی ۵۰ دلار شروع به کار می کند. اهرم موجود برای این حساب ۵۰۰ بوده و اسپرد آن نیز شناور است. علاوه بر این، سود سالانه روزشمار ۰.۵ درصدی نیز به این حساب تعلق می گیرد.

۴- چهارمین حساب بروکر آرون گروپس، حساب نقدی یا ECN است. در این حساب، حداقل واریزی به مقدار 500 دلار بوده و  می توان با این میزان از نقدینگی، حساب را افتتاح کرد.

5- سرانجام حساب آخر موجود در این بروکر، حساب وی آی پی ECN است که با میزان حداقل واریزی 1000 دلار آغاز به کار می کند. اهرم موجود در این حساب، 300 می باشد.

 

خدمات بروکر Aron Groups

بروکر آرون گروپس، خدمات متنوعی را ارائه می کند. دارایی های مالی در این بروکر قابل داد و ستد می باشند. این دارایی ها به بخش های ارز ها شامل فارکس، کالا شامل طلا و نفت، شامل شاخص و سهام مانند داو جونز و اپل و شامل رمز ارز ها مانند بیت کوین و اتریوم تقسیم بندی می شوند. افراد می توانند این دارایی ها را با پشتیبانی ۲۴ ساعته، معامله کنند. علاوه بر این، این بروکر دارای بخش های مختلفی می باشد. آرون بانک که می تواند سودی بیشتر از بانک به معامله گران اهدا کند، صندوق سرمایه گذاری آرون که می تواند بدون انجام معامله، درآمدی را عاید شخص کند و سایر موارد مانند بونوس های تشویقی، از جمله مواردی می باشد که این بروکر ارائه می دهد.

 

نکته:

نکته جالب درباره ی این بروکر این است که شما میتوانید بصورت تومانی در آرون بانک سرمایه گذاری کنید چرا که خدمات ارائه شده به کاربران ایرانی بدون مشکل است و برخلاف بسیاری از بروکر های دیگر، ایران در لیست تحریم های این بروکر حضور ندارد.

در بروکر آرون گروپس شما میتوانید در پلتفرم برنامه معاملاتی متاتریدر ۵ معامله کنید. متاتریدر ۵ دارای ویژگی هایی نظیر تایم فریم های کامل ، اندیکاتور ها و ابزار های بیشتر ، تقویم اقتصادی و … می باشد و می تواند به معامله گر در انجام فعالیت خود، کمک های زیادی کند. این پلتفرم معاملاتی، بر روی ویندوز، اندروید و آی او اس قابل نصب است.

بروکر آرون گروپس، خدمات مناسب و مفیدی را به کاربران خود اهداء می کند. با این حال، معامله گران باید قبل از ورود به هر صرافی یا بروکری، تحقیقات لازم در رابطه با امنیت و مناسب بودن آن بروکر انجام دهند.

منبع مقاله : Deyarz.com

deyarz.com
deyarz.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋