بااینحال، ممکن است در آینده شاهد تبلیغات در این بخش باشیم.
مدیرعامل OpenAI گفته که این شرکت فعلاً برنامهای برای نمایش تبلیغات در بخش ChatGPT Pulse ندارد، اما او این ایده را بهطور کامل منتفی ندانسته است.
به گزارش ورج، در نشست پرسشوپاسخ با خبرنگاران در رویداد DevDay شرکت OpenAI، «سم آلتمن» گفت که سرویس جدید ChatGPT Pulse یکی از قابلیتهای موردعلاقه او در چند وقت اخیر است. او احتمال افزودن تبلیغات به آن در آینده را رد نکرد، اما گفت که فعلاً برنامهای برای این کار وجود ندارد.
Pulse یکی از جدیدترین سرویسهای OpenAI در مسیر شخصیسازی ChatGPT است. این قابلیت به چتبات اجازه میدهد تا از طریق گفتگوهای قبلی کاربر و اپلیکیشنهای متصل مانند تقویم و ایمیل اطلاعاتی درباره او کسب کرده، بهجای او تحقیق کند و هر روز صبح یک گزارش روزانه یا «پالس» از موضوعات مرتبط ارائه دهد.
این گزارش میتواند شامل برنامههای ورزشی روزانه شخصیسازیشده، درسهای روزانه زبان، خلاصه اخبار یا حتی پیشنهادهایی برای سفارش غذا در رستورانی باشد که کاربر قصد رفتن به آن را دارد. هدف OpenAI این است که کاربران هر روز خود را با ChatGPT آغاز کنند.
به گفته OpenAI، این شرکت درحال بررسی امکان نمایش تبلیغات در سرویس Pulse است، اما سم آلتمن تأکید کرد که هماکنون هیچ برنامه مشخصی برای افزودن تبلیغات به این قابلیت وجود ندارد. بااینحال، او افزود که از تبلیغات اینستاگرام لذت میبرد، و احتمال گنجاندن تبلیغات مشابه و مرتبط در Pulse را در آینده منتفی ندانست.
آلتمن دراینباره گفت: «تا جایی که بتوانیم کارهای جالب و مفیدی پیدا میکنیم که واقعاً به کاربران کمک کند. شاید بتوان در این زمینه کاری انجام داد، اما همانطور که روشن است، ما با احتیاط بسیار زیادی به موضوع تبلیغات نزدیک میشویم.»
OpenAI میگوید که در ابتدا قرار بود Pulse برای همه کاربران عرضه شود، اما به دلیل مصرف زیاد منابع پردازشی این سرویس، فعلاً فقط برای کاربران نسخه پرو در دسترس قرار گرفته است.
پاسخ ها