توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

اینستاگرام در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی است که بر روی Reels تمرکز دارد

اینستاگرام رابط کاربری جدیدی متمرکز بر Reels آزمایش می‌کند

طراحی جدید اینستاگرام نمایش تب Reels را در اولویت قرار می‌دهد.

اینستاگرام درحال آزمایش یک رابط کاربری جدید متمرکز بر Reels در هند و کره جنوبی است که در همان ابتدا وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید، صفحه Reels را نشان می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، این طراحی جدید تجربه کاربری را حول محور ویدیوهای کوتاه متمرکز می‌کند و نحوه دسترسی کاربران به محتوا را تغییر می‌دهد. پیش از این، اینستاگرام نمونه‌ای مشابه را اوایل ماه جاری میلادی همراه با معرفی اولین اپ آیپد خود نشان داده بود.

اینستاگرام رابط کاربری جدیدی متمرکز بر Reels آزمایش می‌کند

در این رابط تازه، بخش Stories مانند گذشته در بالای صفحه قرار دارد، اما دکمه DM اکنون در مرکز نوار ناوبری دیده می‌شود و تب Reels به جایگاه دوم منتقل شده است. کاربران می‌توانند با سوایپ بین این تب‌ها جابه‌جا شوند و به‌راحتی بین محتواهای مختلف حرکت کنند. همچنین، تب Following که اکنون کنار Reels قرار گرفته، سه گزینه ارائه می‌دهد: All برای نمایش همه پست‌ها و Reels پیشنهادی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، Friends برای محتوای منتشرشده توسط دوستان شما و Latest برای تازه‌ترین پست‌ها و Reels، که تجربه‌ای شخصی‌تر و سازمان‌یافته‌تر برای کاربر ایجاد می‌کند.

آزمایش رابط کاربری جدید مبتنی بر Reels در هند و کره جنوبی

اینستاگرام اعلام کرده که این بازطراحی فعلاً با تعداد محدودی از کاربران آزمایش می‌شود، اما هدف این است که در آینده به‌صورت جهانی اجرا شود. این تغییرات نشان‌دهنده تمرکز بیشتر اپلیکیشن بر ویدیوهای کوتاه و افزایش تعامل کاربران است. هفته گذشته، متا اعلام کرد که اینستاگرام از مرز 3 میلیارد کاربر ماهانه عبور کرده است و رشد چشمگیر آن عمدتاً به‌دلیل محبوبیت ویدیوهای کوتاه است که در پلتفرم‌های مختلف متا بیش از 4.5 میلیارد بار به اشتراک گذاشته شده‌اند.

به‌همین‌دلیل، Reels و DM در طراحی جدید جایگاه برجسته‌ای یافته‌اند تا کاربران سریع‌تر بتوانند محتواها را مشاهده و با دیگران تعامل داشته باشند. این تغییرات بخشی از استراتژی متا برای افزایش زمان حضور کاربران در اپلیکیشن و تقویت تعامل با محتواهای ویدیویی کوتاه است.

در مجموع، اینستاگرام با این رابط کاربری جدید قصد دارد تجربه کاربران را ساده‌تر، جذاب‌تر و متمرکز بر ویدیوهای کوتاه کند، دسترسی به محتوا و پیام‌ها را بهینه‌سازی نماید و تعاملات اجتماعی را در اپلیکیشن افزایش دهد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋