تصاویر منتشر شده از قسمت عقب، یک بهروزرسانی بزرگ دیگر را نشان میدهند.
بی ام و سری ۷ سدان پرچمدار این شرکت آلمانی است. این خودرو بهزودی یک بهروزرسانی میاندورهای دریافت خواهد کرد که شامل چراغهای جلو جداشونده، طراحی عقب الهام گرفته از مدلهای نیوکلاس و فناوریهای نسل بعدی iDrive X میشود. نمونه اولیه این خودرو درحال آزمایش با سرعت بالا و روکشهای استتار در اتوبانهای آلمان مشاهده شده است. به نظر میرسد چیزی بیش از یک بهروزرسانی ساده زیر این خودرو در جریان است.
نسل فعلی بی ام و سری ۷ با کد G70 در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این خودرو بهدلیل چیدمان بحثبرانگیز چراغهای جلو مشهور شد. تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو نشان میدهند که این طرح تفرقهانگیز همچنان پابرجا است. البته چراغهای جلو اصلی در قسمت پایینتر سپر قرار گرفتهاند. به نظر میرسد طراحان بیامو سعی دارند از امضای چراغهای مدل X7 در مدل سدان ۷ نیز استفاده کنند.
تصاویر منتشر شده از قسمت عقب، یک بهروزرسانی بزرگ دیگر را نشان میدهند. چراغهای عقب این خودرو اکنون بهصورت تمام عرض طراحی شده است. به نظر میرسد نوار روشن روی درب صندوق عقب به هم متصل شده و توسط دایره بیامو به دو قسمت تقسیم شده است. این سبک از طراحی اولین بار در مدل مفهومی نیو کلاس ۲۰۲۳ مشاهده شد.
تصاویر جاسوسی منتشر شده از بی ام و سری ۷ کابین این خودرو را نیز به نمایش میگذارند. در کابین این خودرو به وضوح میتوان خطوط طراحی مدل مفهومی نیو کلاس را مشاهده کرد. بهجای نمایشگر دو صفحهای iDrive 8.5، سیستم iDrive X قرار میگیرد که مجهز به یک صفحه لمسی مرکزی و صفحه نمایش پانوراما جدید بیامو است. این سیستم اطلاعات را در کل عرض شیشه جلو به نمایش میگذارد.
قرار است تا تولید بی ام و سری ۷ فیسلیفت در ژوئیه ۲۰۲۶ آغاز شود، بنابراین انتظار داریم تا رونمایی رسمی را در بهار ۲۰۲۶ ببینیم. این برنامه زمانی به بیامو اجازه میدهد تمامی مسائل مربوط به تولید سدان لوکس خود را قبل از تحویل به مشتریان، مدیریت کند. در کنار سری ۷ بنزینی، تولید مدل تمام برقی بی ام و i7 همچنان ادامه خواهد داشت.
پاسخ ها