توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۳ نفر دنبال می شود

مایکروسافت و انگلیس توافقنامه جدیدی در زمینه فناوری و هوش مصنوعی امضا کردند

 مایکروسافت و بریتانیا توافق‌نامه جدیدی در زمینه فناوری و هوش مصنوعی امضا کردند

بخش‌های مختلف دولت بریتانیا به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند.

دولت بریتانیا به‌تازگی قراردادی را با مایکروسافت منعقد کرده است که به‌موجب آن سازمان‌های این کشور به ابزارهای قوی‌تر هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت سابقه‌ای طولانی در همکاری با دولت آمریکا دارد و با انعقاد قراردادی جدید قصد دارد برخی سازمان‌های دولتی بریتانیا را به ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی تجهیز کند. خبر این قرارداد در کنفرانس Microsoft AI Tour شهر لندن اعلام شد.

مایکروسافت بخش‌های دولتی بریتانیا را به هوش مصنوعی تجهیز می‌کند

مایکروسافت

مدت‌ این قرارداد ۵ سال است و بخش دولتی انگلیس به‌موجب آن می‌تواند به برخی فناوری‌های مایکروسافت مانند هوش مصنوعی کوپایلت دسترسی داشته باشد. علاوه‌بر دسترسی به فناوری‌های نوین، بخش دولتی بریتانیا همچنین می‌تواند با هزینه‌ای کمتر از نرم‌افزارهای مختلف مایکروسافت مانند پلتفرم ابری Azure و مایکروسافت ۳۶۵ استفاده کند.

دولت بریتانیا بر این باور است که چنین قراردادهایی می‌تواند بهره‌وری و کارایی بخش دولتی را در زمانی که این بخش‌ها با کاهش بودجه مواجه است، افزایش دهد. دولت همچنین امیدوار است بتواند با این قرارداد شکاف مهارت‌های دیجیتالی ایجادشده را پر کند. شکاف مهارت‌های دیجیتالی در ساختار دولت‌ها به یکی پربحث‌ترین موضوعات سالیان اخیر تبدیل شده است.

علاوه‌براین، دولت بریتانیا قصد دارد نسل جدیدی از خدمات ابری را به بخش‌های مختلف خود ارائه دهد و مایکروسافت با ارائه پشتیبانی و فناوری هوش مصنوعی خود می‌تواند نقشی کلیدی در این زمینه ایفا کند.

 «کلر بارکلی»، مدیرعامل شعبه مایکروسافت در بریتانیا، دراین‌باره گفته است فناوری‌های هوش مصنوعی فرصتی منحصربه‌فرد برای تغییر خدمات عمومی و تقویت رشد اقتصادی بریتانیا ارائه می‌کنند. او همچنین در ادامه خاطرنشان کرد:

 «این همکاری پنج‌ساله جدید و هیجان‌انگیز به این معنی است که مایکروسافت می‌تواند همچنان از دولت بریتانیا برای ایجاد زیرساخت‌هایی در سطح جهانی و در بخش دولتی با محوریت سرویس‌های دیجیتال حمایت کند. این زیرساخت‌ها ارائه خدمات به شهروندان در سراسر بریتانیا را بهبود می‌بخشد و فرصت‌هایی برای همه ایجاد می‌کند.»

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋